دکتر پیمان اسدی رییس مرکز اورژانس 115 گیلان از انجام 2 هزار و 890 ماموریت توسط پرسنل فوریتهای پزشکی گیلان از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت:از این بین تعداد 1 هزار و 200 نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند.

به گزارش ندای گیلان،دکتر پیمان اسدی رییس مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان از انجام ۲ هزار و ۸۹۰ ماموریت توسط پرسنل فوریتهای پزشکی گیلان از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی خبر داد و گفت:از روز نخست این طرح (۲۴اسفند لغایت ۸ فروردین ماه ۹۸) اورژانس گیلان موفق به انجام ۲هزار و ۸۹۰ ماموریت شده است که از این بین تعداد ۱ هزار و ۲۰۰ نفر در بیمارستان های استان بستری شده اند.

وی با اشاره به تعداد ۲هزار و ۴۸۲ مورد ماموریت غیر ترافیکی افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریتهای غیر ترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده است.همچنین۴۰۸ مورد نیز ماموریتهای ترافیکی را شامل می شود که از این بین ۳۲۰ ماموریت درون شهری و ۸۸ ماموریت جاده ای بوده است.

رییس اورژانس گیلان در خصوص تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس گفت:تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس در سطح استان هستند

لازم به ذکر است طرح سلامت نوروزی مطابق سنوات قبل با دستور وزارت محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.
اورژانس گیلان با ۶۲ پایگاه شهری و جاده ای خدمات خود را به شهروندان گرامی ارائه می دهد.
دکتر پیمان اسدی در آخر از شهروندان گرامی خواست که ترددهای خود را در شهر کاهش داده و به توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر ماندن در منازل خود گوش دهند تا همه با هم بتوانیم زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را بشکنیم.