اسدی از توزیع تجهیزات زمستانی بین مراکز اورژانس گیلان خبر داد و گفت: پایگاه‌های اورژانس گیلان در مناطق صعب‌العبور به آمبولانس‌های ویژه دو دیفرانسیل مجهز شدند.

به گزارش ندای گیلان،پیمان اسدیدر جمع خبرنگاران وضعیت تجهیزات مراکز فوریت‌های پزشکی گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: پایگاه‌های اورژانس گیلان در مناطق کوهستانی، برفگیر و صعب‌العبور به آمبولانس‌های ویژه دو دیفرانسیل مجهز شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه تمامی ۶۲ پایگاه اورژانس گیلان شامل ۳۷ پایگاه جاده‌ای در آماده باش کامل قرار دارند عنوان کرد: دستورالعمل طرح امداد زمستانی همزمان با سایر نیروهای نظامی، انتظامی و خدماتی از طرف سازمان اورژانس کشور به تمامی مراکز اورژانس استان‌ها ابلاغ شده است.

 

اسدی با اشاره به اینکه مراکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان گیلان برای مشارکت در طرح زمستانی آماده بوده و تجهیز شده‌اند ابراز داشت: علاوه بر اینها توصیه‌های لازم برای نگهداری از آمبولانس‌ها در زمان وقوع سرما، نگهداری و حفاظت از داروها و سایر تجهیزات هم به مراکز فوریت‌های پزشکی انجام شده است.

وی از توزیع تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ بین تمامی مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان خبر داد و ابراز داشت: در صورت بارش برف شدید جیره غذایی خشک هم در بین پایگاه‌های اورژانس گیلان که در مناطق صعب‌العبور استان مستقر هستند توزیع شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه سال گذشته ۱۱ دستگاه آمبولانس بنز دو دیفرانسیل به مجموعه اورژانس استان اضافه شد افزود: در حال حاضر مجموع آمبولانس‌های دو دیفرانسیل‌های ما در پایگاه‌های صعب‌العبور گیلان حدود ۱۸ دستگاه است.

اسدی وعده سازمان اورژانس کشور به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان در مورد اهدای آمبولانس‌های دو دیفرانسیل بیشتر به استان را هم مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: پایگاه‌های جاده‌ای و کوهستانی گیلان به آمبولانس‌های دو دیفرانسیل نیاز دارند تا توان عملیاتی آنان در زمان وقوع بحران افزایش یابد.