رئیس شورای شهر انزلی گفت: با توجه به هبه شدن ۷۰ درصد از مالکیت باشگاه ملوان به مردم و واگذاری آن به مسئولان شهری، امانت دار خوبی باشیم و تکلیف این تیم پرطرفدار هرچه زودتر روشن شود.

به گزارش ندای گیلان،رئیس شورای شهر انزلی در هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تبریک فرارسیدن میلاد مبارک هشتمین امام شیعیان اظهار کرد : از دکتر پورقربان بابت پرداخت معوقات اضافه کار نیروهای شهرداری و برگزاری جشنواره تابستانه و همچنین جانمایی و آماده سازی محل نگهداری سگ ها ولگرد تشکر می‌کنم.

جعفری با اشاره به انتخابات هفته گذشته هیئت رییسه شورا افزود : از همه همکارانم در شورا که در انتخابات هیئت رییسه حضور داشتند چه کسانی که به بنده اعتماد کردند و رای دادند چه ندادند تشکر می کنم. شورا رییس ندارد و رییس شورا تنها وظیفه هماهنگی در شورا را برعهده دارد. این امانت به دست بنده سپرده شده و تا زمانیکه در این جایگاه هستم از این امانت نگهداری می کنم و آنچه در توان دارم انجام خواهم داد. همگی ما در شورا برای پیگیری مطالبات مردمی و رساندن این مسئولیت به سرمنزل مقصود، سوار بر یک کشتی هستیم.

وی با اشاره به تخریب برخی از رسانه‌ها در فضای مجازی تاکید کرد: رسانه ها چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و دست همه منتقدان را به گرمی می‌فشاریم چرا که منتقدان هستند که مطالبات و صدای مردم را به گوش مسئولین می‌رسانند اما تخریب از سوی هیچکس پسندیده و مورد قبول نیست.
وی ادامه داد: توقع بنده از دوستان رسانه ای این است که برای پیشرفت شهر کمک حال ما باشند تا با پیشنهاداتشان بتوانیم این شهر را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

جعفری با تشکر از بیانات رئیس قوه قضاییه درخصوص تالاب انزلی، اظهار کرد : با تلاش هایی که صورت گرفت و فعالیت های گروه های مرد نهاد مطالبات به حق مردم به گوش مسئولین تراز اول کشور رسید و ان شالله این خواسته های به حق مردم محقق گردد و این تالاب احیا شود.

وی به اوضاع نابسامان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اشاره و تاکید کرد: از اعضای هیئت مدیره ملوان که امانت دار ۷۰ درصد از سهام باشگاه هستند تقاضا داریم هرچه سریع تر تکلیف این تیم پر طرفدار را مشخص کنند. اگر واقعا نمی توانند عهده دار این مسئولیت باشند صادقانه به مردم اعلام کنند. همه ما امیدواریم که هرچه سریع تر تکلیف ملوان مشخص شود، اگر این کار صورت نگرفت اعضای شورا پیشنهاداتی دارند که در آینده توسط سخنگوی شورا به اطلاع مردم خواهیم رساند .