مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست برگزاری رقابت‌های بین المللی شطرنج جام خزر گفت: امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای رقابتهای شطرنج بین المللی جام خزر باشیم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،نشست هماهنگی برگزاری نوزدهمین دوره رقابت‌های بین المللی شطرنج جام خزر با حضور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان و حسین میربلوک رئیس هیات شطرنج گیلان در تالار مهد اندیشه رشت برگزار شد.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، گیلان را خاستگاه شطرنج کشور دانست و گفت از لحاظ پرورش قهرمانان ملی و بین المللی، جایگاه خوبی در کشور دارد. با نگاهی به کارنامه شطرنج گیلان متوجه خواهیم شد که در بخش مردان و زنان، قهرمان، داوران و مربیان برجسته‌ای داریم که گیلانی هستند.

مریم بخشی گفت: تاکنون ۱۸ دوره از این مسابقات به خوبی برگزار شده است و تلاش می‌کنیم امسال هم در صورت مساعد بودن شرایط برگزاری، با بهترین کیفیت میزبان نوزدهمین دوره رقابت‌های بین المللی جام خزر باشیم و امیدواریم میزبان خوبی برای این رقابت‌ها باشیم.

حسین میربلوک، رئیس هیات شطرنج نیز گفت: امیدوارم میزبان خوبی برای نوزدهمین دوره رقابتهای شطرنج جام خزر باشیم و برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها نیازمند حمایت و همکاری همه دستگاههای اجرایی استان هستیم و تمام هدف و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شطرنجبازان حاضر در این مسابقات با خاطره خوبی بازگردند.