معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت از جان باختن سه زائر مفقود شده ایرانی در حادثه مسجدالحرام خبر داد و گفت:اکنون شمار کشته‌های ایرانی حادثه مسجدالرام به ۱۱ تن رسید.

به گزارش نداي گيلان: حمید محمدی  از فوت شدن سه زائر ایرانی مفقود شده خبر داد و گفت: پس از به دست آمدن سرنخ‌هایی از حضور این سه زائر در مسجد الحرام در زمان وقوع حادثه فرضیه کشته شدن این سه زائر خانم قوت گرفت.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت افزود: پس از پیگیری‌های مداوم ستاد گمشدگان و تیم پزشکی هلال احمر و سازمان حج و زیارت مشخص شد که این سه زائر خانم ایرانی در حادثه تلخ سقوط جرثقیل به مسجد الحرام از دنیا رفته‌اند.

وی افزود: نام این 3 زائر خانم ایرانی عبارت‌ است از مریم آل‌طه فرزند میرجواد با شماره کاروان 11266، فاطمه دامغانی فرزند ذبیح‌الله با شماره کاروان 22124، کبری بیگم میرغفوری فرزند میرحسین با شماره کاروان 22124.

محمدی ادامه داد: خبر فوت این افراد به خانواده‌هایشان اطلاع داده شده است. بنابراین تعداد کشته‌های ایرانی حادثه مسجدالحرام به 11 تن رسید.

 روز جمعه گذشته براثر طوفان شدید جرثقیل بالابری به درون مسجد الحرام سقوط کرد که باعث کشته و مجروح شدن صدهاتن از زائران خانه خدا شد.