در ایام هفته دولت کارخانه تولید انواع داروهای دامی، با سرمایه گذاری بخش خصوصی، در شهرک صنعتی شماره یک منطقه فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش نداي گيلان: مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 30 پروژه عمرانی ، گردشگری و صنعتی با اعتباربالغ بر 911 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت، از سوی این سازمان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در سطح این منطقه خبر داد.
در ایام نکوداشت هفته دولت از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی پروژه گردشگری پارک ساحلی چپرپردزمان به مساحت 5.5 هکتار و پارک جنگلی طالب آباد به مساحت 5 هکتار مورد بهره برداری رسمی قرار می گیرد و از سوی دیگر در این ایام سایت استقرار گمرک در مرکز خودرو، ساختمان گمرک شهرک صنعتی شماره یک ، سامانه جامع اطلاعات مکانی این منطقه افتتاح می شوند .
در این گزارش آمده است: در ایام هفته دولت کارخانه تولید انواع داروهای دامی، با سرمایه گذاری بخش خصوصی، در شهرک صنعتی شماره یک منطقه فعالیت خود را آغاز می کند و هم چنین شاهد افتتاح سالن ورزشی باغ امیر کنده در این منطقه خواهیم بود،
مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل از آغاز عملیات عمرانی و آزاد سازی اراضی اجرای پروژه جاده اختصاصی ورودی منطقه و بلوار دسترسی به مجتمع بندری کاسپین و هم چنین آغاز 17 پروژه عمران روستایی که مشتمل بر آسفالت معابر روستایی، بهسازی مساجد، لوله گذاری کانالهای آب …..در هفته دولت خبر داد.
احداث مرکز تجاری و فروشگاهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی ، سه نمایشگاه خودرو و خدمات پس از فروش خودرو با سرمایه گذاری شرکت های دارای مجوز واردات خودرو با پلاک منطقه و دو انبار سرپوشیده به مساحت 4800 متر مربع در محدوده گمرکی گلشن از جمله دیگر پروژه هایی هستند که عملیات اجرایی و مراحل احداث آنها با سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مدت آغاز می شود.
گفتنی است ، عرشه تقاطع غیر همسطح شهید نامجوی و مرکز تفریحات دریایی این منطقه نیز به ترتیب در خرداد و تیر ماه سال جاری، به منظور خدمات رسانی مناسب به گردشگران ،ساکنین و فعالین اقتصادی منطقه افتتاح گردیده است.