رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان گفت: امسال ۵۵۰ واحد صنفی به صورت فوق العاده برای ایجاد غرفه در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش نداي گيلان: علی منتظری درباره نمایشگاه پائیزه این شهر اظهار داشت؛ در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه از تولیدکنندگان استان دعوت شده است.

وی باتوجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس گفت: سعی شده است کالاهای مورد نیاز مردم در زمینه لوازم التحریر٬ لباس٬ کیف و کفش با قیمت مناسب ارائه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تخفیفات ارائه شده در این نمایشگاه را 10 تا 15 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: قیمت‌های این نمایشگاه با توجه تخفیفات ارائه شده پایین‌تر از بازارهای موجود است و هرگونه تخلفی مبنی بر گرانفروشی یا بالاتر از تخفیفات ارائه شده توسط واحد اصناف و تعزیرات حکومتی پیگیری٬ بررسی و برخورد می‌شود.

منتظری گفت: با توجه به ثبات نسبی قیمت در بازار، اصراری بر افزایش غرفه نسبت به سال گذشته نداشته و در این راستا ضرورتی برای افزایش غرفه ها ندیدیم.

رئیس سازمان صنعت  معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه امسال 550 واحد صنفی به صورت فوق العاده برای ایجاد غرفه در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند افزود: در مجموع 424 واحد صنفی در دو شهر لاهیجان و رشت در غرفه‌های نمایشگاه پائیزه حضور دارند.