انتخابات اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شفت با حضور معتدمین در سالن میرزای شفتی فرمانداری انجام شد.

به گزارش ندای گیلان،سید محسن موسوی شامگاه  در جمع اعضای منتخب هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شفت با اشاره به اینکه حضور حداکثری آحاد جامعه در انتخابات پشتوانه ای برای نظام اسلامی و تضمین کننده امنیت کشور است افزود : محور و اساس برگزاری انتخابات قانون گرایی است و همه ما باید تلاش نماییم در جهت ایجاد همدلی و افزایش مشارکت های عمومی گام برداریم .
نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه عوامل برگزاری انتخابات باید از هرگونه جانب داری پرهیز نمایند و در راستای ارتقای سلامت این رویداد سیاسی و اجتماعی عظیم بکوشند افزود : شفافیت در مراحل برگزاری انتخابات یکی از شاخص های توسعه یافتگی محسوب می شود .
فرماندار شفت با اشاره به اینکه در طول 40 سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از 20 انتخابات در کشورمان برگزار شده است افزود : مشارکت اقشار مردم و جریان های سیاسی و احزاب و گروه ها در دوره های مختلف انتخابات نشانه ای از مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است.
گفتنی است پیش از این نشست ، انتخابات اعضای هیات اجرایی با حضور معتدمین در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار گردید و آقایان حمید زرعی فروش ، حسین اسلامی ، اسداله زادفلاح ، علی اکبر مهدوی مقدم ، محمد تقی صالحی ، کاظم لطیفی ، امیرشکاری و غلامرضا زحمتکش به عنوان 8 عضو اصلی و نقی مهربخش ، احمدنامدار ، محمود رضایی ، واحد فقیر و محمد کوهی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند .