فرماندار فومن با بیان اینکه عدم نظارت بر توزیع کالاها ممکن است منجر به افزایش احتمال تخلف توسط بخش کوچکی از اصناف شود، گفت: با کسانی که در امنیت بازار و روند عرضه و توزیع کالاها در بازار اخلال ایجاد می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش ندای گیلان،محمدرضا محسنی صبح دوشنبه در جلسه رسیدگی به مسائل اتحادیه های صنفی شهرستان فومن، بر لزوم آگاهی مسئولان از دغدغه های بازاریان تاکید کرد و افزود: بازار در تمام مقاطع حساس کشور، در کنار نظام بوده که بحث رزمایش مواسات، یکی از این نمونه ها است.

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی، بیان مسائل و مشکلات اتحادیه های صنفی، اجرای طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان را از مهم ترین محورهای این جلسه عنوان کرد و گفت: عدم رعایت محدودیت ها سبب می شود که احتمال افزایش محدودیت ها و تعطیلی ها وجود داشته باشد.

فرماندار فومن با تأکید بر اینکه مسئولان باید از دغدغه های فعالان بازار آگاه باشند، گفت: یکی از مواردی که جزو مطالبات عمومی در جامعه محسوب می شود برخورد با مصادیق تخلف در بازار است.

وی ادامه داد: خود بازار و بازاریان باید در این زمینه مراقبت و نظارت کافی و لازم را انجام دهند.

محسنی همچنین به موضوع کمبود برخی اقلام اساسی در سطح بازار نیز اشاره و تأکید کرد: عدم نظارت بر توزیع کالاها ممکن است منجر به افزایش احتمال تخلف توسط بخش کوچکی از اصناف شود.

وی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و رسیدگی به مطالبات بحق بازار، همپوشانی ادارات، دستگاه ها و اصناف جهت تسریع در رفع موانع حقوقی موجود، تصریح کرد: با کسانی که در امنیت بازار و روند عرضه و توزیع کالاها در بازار اخلال ایجاد می کنند برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار فومن با اشاره به طرح غربالگری «حاج قاسم سلیمانی»، ادامه داد: با کمک حدود ۱۸۲ تیم از بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان انجام می شود.

محسنی با اشاره به مشارکت و حمایت گسترده بازار در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به شهروندان نیازمند در زمان شیوع کرونا، از رؤسای اتحادیه های صنفی شهرستان خواست همچون گذشته یاور طرح های حمایتی و بهداشتی عمومی به ویژه طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی باشند.

منبع:مهر