مسئول برگزاری مسابقات فوتسال نوجوانان کشور گفت: از مجموع بازیکنان شرکت کننده در این دوره تعداد ۵۰ بازیکن بر‌تر شناسایی و به فدراسیون معرفی خواهند شد.

به گزارش نداي گيلان: نماینده فدراسیون و مسئول برگزاری این دوره از مسابقات فوتسال نوجوانان کشور گفت: در این دوره از مسابقات تعداد ۴۸ تیم از استانهای مختلف کشور حضور دارند.

کاظم سلیمانی با بیان اینکه بیش از یکهزار ورزشکار، مربی و سرپرست در این دوره از مسابقات شرکت دارند عنوان کرد: در این مسابقات که به مدت هشت روز برگزار خواهد شد، ۱۴۰ بازی بین تیمهای شرکت کننده برگزار می‌شود.

وی سطح تیمهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات را بسیار خوب عنوان کرد و یادآور شد: تعداد ۱۵ نفر از بهترین داورهای کشور کار قضاوت بازیهای این مسابقات را برعهده دارند.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه نوجوانان پایه و اساس فوتسال کشور را تشکیل می‌دهند تاکید: کشور ما از استعدادهای بسیار بالایی در زمینه فوتسال برخوردار است.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری این مسابقات می‌تواند در شناسایی استعدادهای فوتسال موثر باشد، گفت: از مجموع بازیکنان شرکت کننده در این دوره تعداد ۵۰ بازیکن بر‌تر شناسایی و به فدراسیون معرفی خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به میزبانی دانشگاه مهر آستان آستانه اشرفیه گفت: خوشبختانه مسئولین این منطقه همکاری و مشارکت خوبی را در جهت فراهم کردن امکانات و پذیرایی از ورزشکاران دارند.

شهردار آستانه اشرفیه نیز در این آیین ضمن تاکید بر توجه هرچه بیشتر به ورزش نوجوانان و جوانان اظهار داشت: برگزاری این مسابقات می‌تواند زمینه توسعه هرچه بیشتر ورزش منطقه را فراهم کند.

علی شفیعی گفت: توجه به ورزش نوجوانان به تقویت تیمهای ملی در رده‌های مختلف کمک خواهد کرد.

وی افزود: امیدواریم با توجه به برنامه ریزهای صورت گرفته آستانه اشرفیه میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات باشد.

مدیر عامل باشگاه مهر آستان نیز در این آیین ضمن قدردانی از حمایتهای مسئولین در جهت میزبانی این مسابقات عنوان کرد: برگزاری این مسابقات فرصت بسیار ارزنده‌ای است تا استعدادهای فوتسال کشور، استان و منطقه به نمایش درآید.

امیر محمد طبیب‌زاده یادآور شد: بازیهای این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه مهر آستان صورت می‌گیرد در دو سالن ورزشی دانشگاه مهر آستان و سالن ورزشی ولایت هلال احمر آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

وی گفت: در هر روز از برگزاری این مسابقات که از هشت صبح آغاز می‌شود تعداد ۲۴ بازی بین تیمهای شرکت کننده برگزار می‌شود.

گفتنی ست در اولین روز از برگزاری این مسابقات تیم کیان اصفهان با نتیجه سه بر صفر از سد وحدت ملایر گذشت و وحدت محمدیه قزوین نیز با نتیجه دو بر دو مقابل متحدین اهواز به تساوی رسید.

همچنین تیم مارلیک رودبار با نتیجه دو برصفر تیم آپادانان تبریز را شکست داد و قدیر فسا مقابل آپکو پارس قم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

در دیگر بازیهای روز اول این مسابقات اتحاد می‌اندوآب با یک گل مقابل ملی پوشان سراب به برتری رسید، کلاسیک خرم آباد مقابل ایران جوان برازجان به تساوی دو بر دو دست یافت و شهروند ساری با نتیجه دو بر صفر میثاق یزد را از پیش رو برداشت.

همچنین شهر هانی دهلران مقابل ققنوس البرز سه بر سه مساوی شد، خاتم الانبیاء همدان چهار بر یک مقابل اتحاد جهاد مرکزی به برتری رسید و دانشگاه مهر آستانه میزبان مسابقات با نتیجه دو بر صفر از انصارالمهدی فسا شکست خورد.