با توجه به سابقه موفق فعالیت های اقتصادی شرکت انبوه سازان آرش عدم‌ آگاهی از این ریسک به دور از انتظار است، پس چه دلیلی وجود دارد که مدیران این شرکت تصمیم گرفتند اینچنین پروژه ای را با این مقیاس در زادگاه خود احداث نمایند!

به گزارش ندای گیلان و به نقل از دپارتمان رسانه شرکت انبوه سازان آرش، هر مجموعه و یا شخصی که در حوزه اقتصادی فعالیت میکند و به نوعی فعال اقتصادی محسوب میگردد، قبل از هر چیزی به سود و صرفه اقتصادی می اندیشد!
یعنی هیچ فعال اقتصادی پیدا نمی شود که به این اصل اساسی فکر نکرده باشد و بتواند در این عرصه موفق عمل نماید!
در همین راستا شرکت انبوه سازان آرش نیز با اصل قراردادن این هدف توانسته بیش از یک دهه و نیم به فعالیت خود ادامه داده و بدون دریافت هیچگونه تسهیلات بانکی و در چارچوب قانون، موفقیت های روزافزونی را از قبیل اشتغال زایی و توسعه اقتصادی منطقه در کنار سود نسبی کسب نماید.
بعد از گذشت یک دهه از عمر شرکت، مدیران جوان و با انگیزه آن که توانستند نخبگان جوانی را در این شرکت جذب کرده و از ظرفیت آنان بعنوان مدیران میانی و اتاق فکر بهره مند گردند، به این نتیجه رسیدند که از ساخت شهرک های مسکونی بسمت تجاری سازی حرکت نمایند و تمام مراحل ایده پردازی تا طراحی و ساخت را نیز بومی سازی کرده و از ظرفیت مهندسان جوان و متخصص خود بهره مند گردند.
در همین راستا شرکت انبوه سازان آرش دو پروژه کلیدی تجاری، تفریحی و گردشگری را در دو منطقه زیباکنار و محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی آغاز کردند.
پروژه آرش مارکت یا مرکز خرید آرش در روستای ساحلی زیباکنار و پروژه آرش مال در محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی.
در این وجیزه صرفاً به چرایی احداث پروژه آرش مارکت یا همان مرکز خرید آرش خواهیم پرداخت.


طبیعتاً هر سرمایه گذاری ابتداء باید به همان اصل اساسی که به آن اشاره شد، یعنی سود و صرفه اقتصادی بیاندیشد که احداث چنین پروژه ای آنهم در یک روستا با امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده و هزینه ای که برای احداث آن صورت پذیرفته است، ریسک بسیار بزرگی برای سرمایه گذار به شمار می رود.
با توجه به سابقه موفق فعالیت های اقتصادی شرکت انبوه سازان آرش عدم‌ آگاهی از این ریسک به دور از انتظار است، پس چه دلیلی وجود دارد که مدیران این شرکت تصمیم گرفتند اینچنین پروژه ای را با این مقیاس در زادگاه خودشان (گیلان) احداث نمایند!

با توجه به مسئولیت اجتماعی که شرکت انبوه سازان آرش برای خود متصور است و در سال های اخیر نیز این مهم را در عرصه های گوناگون به تصویر کشیده است، در راستای همان مسئولیت اجتماعی و با در نظر گرفتن ایجاد یک مرکز خرید مدرن با تمام امکانات روز برای مردم منطقه زیباکنار و شهرهای اطراف از جمله؛ خشکبیجار، کیاشهر، لشت نشاء، آستانه اشرفیه، خمام، انزلی و روستاهای تابعه تا بتوانند در نزدیکی خود یک مرکز خرید بروز و مجهز داشته باشند و از خدمات گوناگون آن بهره مند گردند و مجبور نباشند کیلومترها راه را با صرف وقت و هزینه مازاد بپیمایند تا به شهرهای بزرگ عزیمت کرده و از خدمات دلخواه بهره مند گردند.
مرکز خرید آرش که دارای امکانات گوناگونی از قبیل ۷۰ غرفه فروشگاهی با کاربری های گوناگون و غیر تکراری، رستوران روف گاردن، کافی شاپ، فود کورت، پارک بازی کودکان و همچنین یک سالن چند منظوره استاندارد با ظرفیت ۴۰۰ نفر و امکانات روز دنیا جهت برگزاری همایش ها و استارت آپ ها و جُنگ های شادی است، بعنوان یکی از مراکز خرید بروز و مجهز در سطح استان گیلان محسوب می گردد.