سید کاظم دلخوش طی مصاحبه ای گفت: مردم نگاه نکنند کجا شهر من است اگر هر جا تشخیص می دهند که فرد توانمندی وجود دارد به وی رای دهند

سید کاظم دلخوش طی مصاحبه ای گفت: «مردم نگاه نکنند کجا شهر من است اگر هر جا تشخیص می دهند که فرد توانمندی وجود دارد به وی رای دهند .» از مدت ها قبل نامزدی دلخوش در انتخابات مجلس از شهرستان رشت مطرح بوده که اخیراً احتمال آن کمرنگ شده و خبرها نشان از نامزدی وی کما فی السابق از صومعه سرا می دهند. اما بخش فوق الذکر از گفتگوی وی مجدداً احتمال نامزدی وی از جایی غیر از شهر خود یعنی رشت را مطرح می کند.

بدیهی است دلخوش در انتخابات آینده مورد حمایت محمدباقر نوبخت خواهد بود.

دلخوش 2

سید کاظم دلخوش نماینده سابق صومعه سرا در مجلس در بخشی از گفتگوی خود با رشت پرس گفت: بنده خواهشی از مردم گیلان دارم . چهره های خدمت گذار خود را بشناسند . اجازه ی تخریب کاندید ها را به افراد ندهند . مردم نگاه نکنند کجا شهر من است اگر هر جا تشخیص می دهند که فرد توانمندی وجود دارد به وی رای دهند . امروز دنیا دنیای ارتباطات است ، مردم می توانند به راحتی تشخیص دهند که چه فردی می تواند موثر باشد . نمایندگان قسم خورده اند که حرف مردم را بیان کنند و از حقوق آنان دفاع کنند . اینگونه نیست که همه ی ما ایده آل هستیم ، خیر هر فردی نقاط ضعف و قوتی دارد . خواهش ما از مردم این است که در انتخاب خود دقت کنند ، لحظه ای فکر نکنند . برخی از افراد می خواهند در انتخابات با پول مردم را بخرند . با پول تا چه زمانی می توان خوش بود . برای منفعت کوتاه مدت آیا می توان چند سال عمر خود را هدر داد ؟ مردم ما مردم فهیمی هستند و کسانی نیز که افراد صادق را می شناسند باید حمایت کنند . در بخش اشتغال و گردشگری باید فعالیت های بیشتری انجام دهیم . در زمینه ی پروژه های ملی در استان و بودجه ی آنان باید پیگیری های بیشتری انجام شود . بنده در دوره نمایندگی خود در تلاش بودم که امکانات زیر بنایی نظیر گازرسانی به روستا ها در شهرستان صومعه سرا انجام شود . در شهر صومعه سرا به اندازه ی ۶۰ سال فعالیت انجام داده ام . با پیگیری های اینجانب ۲۵ سالن ورزشی در این شهرستان ایجاد شد که البته در مورد ۹ سالن ورزشی ، آقایان هنوز به دنبال کد اعتباری آن هستند.

آیا  دلخوش با حمایت نوبخت  از رشت کاندیدای مجلس می شود؟

منبع:گیلان آنلاین