نماینده لنگرود گفت: هم اکنون باید براساس قانون 4 میلیون تن قیر یا 3 هزار میلیارد تومان در اختیار کشور قرار بگیرد، اما برای روستاییان حتی یک ریال در جهت تحقق این مهم تخصیص داده نشده است.

مهرداد بائوج لاهوتی  به عنوان نماینده موافق مخالف و موافق دوفوریت استفساریه ای برای جلوگیری از افزایش قیمت قیر گفت: امروز در شهرهای شمال با اوضاع اقتصادی موجود و کمبود منابع مالی تنها اقدامی که صورت می گیرد آسفالت جاده ها و طرح های آبی روستایی است ضمن اینکه در اختیار گذاشتن قیر رایگان برای شهرهایی که کمتر از 50 هزار نفر جمعیت دارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون باید براساس قانون 4 میلیون تن قیر یا 3 هزار میلیارد تومان در اختیار کشور قرار بگیرد، همچنین 54 درصد در اختیار وزارت راه و 17 درصد هم در اختیار بنیاد مسکن قرار بگیرد، اما برای روستاییان حتی یک ریال در جهت تحقق این مهم تخصیص داده نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: امروز 75 درصد در شهرها و 25 درصد در روستاها زندگی می کنند که این آمار خطرناکی است ضمن اینکه فوریت این استفساریه به دلیل وجود پروژه های عمرانی است که اگر این موضوع حذف شود پروژه های عمرانی تعطیل خواهد شد