آقای وزیر نگاه مردم گیلان به تصمیم شماست! لطفاً به خواست اکثریت آگاه و دلسوز تن داده و آرامش را به گیلان عزیز برگردانید.

به گزارش ندای گیلان از رشت پس از عزل ارسلان سالاری ریاست پر حاشیه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک پزشک مازندرانی بنام دکتر بالو بعنوان سرپرست این دانشگاه منصوب شد.
هر چند دکتر بالو صرفاً بعنوان سرپرست موقت این دانشگاه تا صدور حکم رئیس بعدی انتخاب شده و گزینه جدی برای ریاست این دانشگاه مهم و عریض و طویل که با سلامت جامعه سر و کار دارد نبود، اما در همین مدت کوتاه این سرپرست غیربومی نیز حاشیه کم نداشت که از جمله آن تلاش برای برون سپاری و خصوصی سازی بخش آنژیوگرافی بیمارستان پورسینا و تحمیل هزینه های گذاف به مردم و بیکاری نزدیک به صد نفر از پرسنل این بخش بود که پس از تجمع کارکنان این بخش و واکنش های
گوناگون، از انجام این موضوع صرف نظر صورت پذیرفت.
در این بین نامی آشنا و پر توان به جهت تکیه بر کرسی مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد که سابقه مدیریت در دو معاونت مهم این دانشگاه را نیز در کارنامه خود دارد.
دکتر محمد تقی آشوبی مرد کهنه کار و پر ارتباط دانشگاه علوم پزشکی گیلان که از محبوبیت قابل توجهی نیز در بیرون و داخل دانشگاه برخوردار است.
با توجه به شنیده ها استاندار گیلان و اکثر نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز از ریاست وی حمایت کرده و از وزیر خواسته اند تا نسبت به صدور حکم وی اقدام نماید که این حمایت های همه جانبه و یک صدا، می تواند یک نوید مسرت بخش برای مدیریت مهمترین مجموعه سلامت محور استان باشد، چرا که بر روی سایر گزینه های مطرح، اختلاف نظرهای شدید و گوناگونی وجود دارد که این موضوع اصلاً به نفع مردم گیلان و کارکنان سخت کوش دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان نخواهد بود.
حال همه مردم چهار گوشه گیلان که موضوع بسیار مهم مدیریت حوزه سلامت و درمان برای آنان حائز اهمیت ویژه است منتظر اند تا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم نظر با استاندار و نمایندگان مردم و کارکنان علوم پزشکی نسبت به صدور حکم ریاست دکتر محمدتقی آشوبی اقدام نموده و آرامش را به این حوزه مهم برگردانده و دغدغه مهم مردم گیلان را مرتفع نماید.
آقای وزیر نگاه مردم گیلان به تصمیم شماست! لطفاً به خواست اکثریت آگاه و دلسوز تن داده و آرامش را به گیلان عزیز برگردانید.