به گزارش ایلنا از رشت، مهرداد مهرگان بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان به ورود گسترده گردشگران خارجی و داخلی به گیلان اشاره کرد و گفت: تعداد کمی از گردشگران با نیت‌های سوء به استان سفر می‌کنند. جانشین فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: گردشگران وقتی بین گردشگران دیگر قرار می‌گیرند حریم‌های اجتماعی و اخلاقی را […]

به گزارش ایلنا از رشت، مهرداد مهرگان بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان به ورود گسترده گردشگران خارجی و داخلی به گیلان اشاره کرد و گفت: تعداد کمی از گردشگران با نیت‌های سوء به استان سفر می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: گردشگران وقتی بین گردشگران دیگر قرار می‌گیرند حریم‌های اجتماعی و اخلاقی را رعایت نمی‌کنند.

مهرگان، خواستار راهنمایی افراد ناآگاه در جامعه شد و بیان کرد: بعضی از بزهکاران با ناآگاهی به حریم هنجارشکنی وارد می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان به اجرای طرح آمران به معروف در آینده نزدیک در استان اشاره کرد و اذعان داشت: طرح مذکور با حضور خواهران و برادران بسیجی و پلیس در شهر رشت، شهرستان‌ها و تفرجگاه‌های استان اجرایی می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه اقدام‌های فرهنگی دستگاه‌ها نباید منفعلانه و گسسته باشد، تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران در ریزترین مسائل فرهنگی ورود کردند و به‌دنبال پیشروی در جنگ نرم عقاید و احزاب هستند.

مهرگان خاطرنشان کرد: طرح نورالمبین یک طرح فرهنگی، ارشادی و انذاری است و در راستای تذکرات زبانی منطبق با آیه‌های قرآن و احادیث در مقابل هنجارشکنان فرهنگی، اجتماعی و دینی اجرا می‌شود.

وی به حضور روحانیون در طرح‌های گیلان مطهر اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی احترام ویژه‌ای نسبت به جامعه روحانیت قائل هستند.

مهرگان از برخورد پلیس با تجری‌گری، نافرمانی و تکرار ناهنجاری‌ها در گیلان خبر داد و اظهار کرد: برخورد پلیس با افرادی که در جرائم خود پافشاری می‌کنند بسیار جدی است