حال در گوشه و کنار شنیده می شود که برخی از یاران نزدیک نماینده شهرستان مخالف واگذاری این پروژه به شرکت راه و باند الف بوده اند.

به گزارش ندای گیلان از فومن، سیل روز سیزدهم آبان ماه در شهرستان فومن موجب بروز خسارات سنگینی در روستاهای خطه گشت رودخان گردید.

با توجه به اظهار نظر ریش سفیدان منطقه این سیل در صد سال اخیر بی سابقه بوده است!

این سیل موجب شکسته شدن پل اصلی گشت رودخان در ناحیه سه راهی بشیر روستای سیدسرا گردیده و آسیب های فراوانی به پل ها، راه ها، منازل مسکونی و مزارع و… مردم وارد آورده است.

پس از گذشت دو هفته از وقوع این سیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به جهت احداث مجدد این پل، پروژه را بصورت ترک تشریفات به یکی از شرکت های پیمانکاری بومی همان خطه گشت رودخان به نام راه و باند الف به مدیرعاملی مهندس مهدی زیران زاده واگذار نمود که نامبرده به جهت سرعت بخشیدن به کار ساخت پل، چند روز پیش فوراً اقدام به تجهیز کارگاه در محل وقوع حادثه نمود.

حال پس از گذشت چند روز و قبل از آغاز به کار این پیمانکار بومی به یکباره خبر و تصاویر برچیده شدن اجباری کارگاه این شرکت، تعجب همگان را برانگیخت!

بر اساس شنیده ها پیمانکار جدید این پروژه که قرار است جایگزین این شرکت بومی گردد، اهل شهرستان تالش (محل خدمت نماینده فعلی فومن و شفت در دوران فرمانداری تالش است!.)

لازم به توضیح است که پیمانکار پروژه پل شیع محله پیرسرا نیز اهل شهرستان رضوانشهر است!.

حال در گوشه و کنار شنیده می شود که برخی از یاران نزدیک نماینده این شهرستان مخالف واگذاری این پروژه به شرکت راه و باند الف به مدیرعاملی مهندس مهدی زیران زاده بوده اند که در نهایت نماینده شهرستان در برابر این فشارها تسلیم شده و با رایزنی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان که از دوستان وی نیز است، این فشارها را بر وی منتقل کرده و خواستار تغییر پیمانکار پروژه گردید که در نهایت این فشارهای سیاسی جواب داده و صبح امروز شرکت فوق اقدام به برچیده نمودن کارگاه خود از محل پل شکسته مسیر گشت رودخان نمود.

حال در میان اینهمه ابهام برای اصحاب رسانه و مردم شهرستان فومن و مخصوصاً روستاهای سیل زده خطه گشت رودخان لازم است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان و همچنین دفتر نماینده فومن و شفت و مخصوصاً فرمانداری شهرستان فومن به جهت تنویر افکار عمومی در این خصوص توضیحات شفافی را بیان نمایند.

این‌ پایگاه خبری آمادگی دارد تا توضیحات دستگاه های مسئول و نامبرده را نیز منتشر نماید.