ندار رودسر/شهردار کلاچای با بیان اینکه بستر لازم برای سرمایه گذاری در کلاچای مهیا است گفت:این شهر با شتاب در مسیر توسعه پیش می رود.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رودسر،حسین لاهوتی در حاشیه دیدار با تعدادی از سرمایه گذاران با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی شهرداری کلاچای جذب سرمایه گذار برای رونق اقتصادی و توریست و گردشگر است، گفت :جذب سرمایه گذار باید با تدبیر لازم صورت بپذیرد تا  شهر به یک شهر ایده آل و پر رونق تبدیل شود.

شهردار کلاچای افزود:  تمام توان و تلاش خود را برای جذب  سرمایه گذار بکار می گیریم  و کلیه دیوان سالاری های  اداری را برای آنان را تسریع می بخشیم تا بتوانیم یک شهر ایده آل و شکوفا داشته باشیم.

وی  با بیان اینکه خوشبختانه بستر لازم برای سرمایه گذاری در کلاچای مهیا است به امکانات موجود در این شهر اشاره کرد و از مجتمع نگین شمال، پارکهای ساحلی و …به عنوان پتانسیل های سرمایه گذاری شهر مذکور نام برد.

لاهوتی با اشاره به چشم انداز های بکر و گردشگرپذیر  این شهر بیان داشت: کلاچای می تواند از موفق ترین شهرهای ایران در جذب توریست و سرمایه گذار باشد .

وی با تصریح بر اینکه شهر کلاچای با شتاب در مسیر  توسعه پیش می رود وجهش های قابل توجهی را از حیث  توسعه  و عمران  را تجربه کرده است گفت: خدمات بسیار خوبی در این شهر ایجاد شده است و فضای آرامش و تعامل در شهر مذکور وجود دارد.

photo_2016-10-17_20-02-40 photo_2016-10-17_19-43-37