كارآگاهان آگاهي استان گيلان در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای گمركی، دخانی و ترانزیتی 480 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان رشت كشف كردند.

ندای گیلان:كارآگاهان آگاهي استان گيلان در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای گمركی، دخانی و ترانزیتی 480 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان رشت كشف كردند.

سرهنگ مهرداد مهرگان جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان در تشریح این خبر گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس آگاهی در بازدید غیرمترقبه از انبار و باربری‌های سطح شهر رشت موفق به کشف اقلام قاچاق شامل 168 دستگاه دوربین مداربسته، 20 دستگاه دزدگیر و 24 دستگاه آژیر، 240 دستگاه آدابتر، 2 رول سیم و 50 دستگاه پایه دوربین شدند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان افزود: كارآگاهان در ادامه بازرسي‌ها به مقادیری از انواع لوازم بهداشتی و آرایشی شامل انواع رنگ مو و اسپري خوشبو کننده، مجموعا به تعداد 4 هزار و360 عدد و به ارزش تقریبی 286 میلیون ریال كه فاقد ليبل بهداشتي و مدارك گمركي بوده و در بین کالاهای مجاز پنهان شده بودند، كشف و ضبط کردند.

سرهنگ مهرگان ارزش اقلام کشف شده را 480 ميلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص 3 متهم دستگیر و با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.