رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت:باید کرسی شهر خلاق خوراک شناسی را در جهان حفظ کنیم و ان شاء الله نسل آینده هم این موضوع را تداوم ببخشند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،مظفر نیکومنش نودهی در آیین افتتاح نخستین بازار فروش برنج محلی گیلان ضمن تشکر از برگزارکنندگان این نمایشگاه ، محصولات ارائه شده در این نمایشگاه را نمونه ای از ظرفیت های کشاورزی استان گیلان و شهر رشت دانست و گفت : باید فضای نمایشگاهی را به سمت اجرا ببریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت ثبت رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی در یونسکو را یک امتیاز و افتخار معرفی کرد و افزود: به دنبال آن هستیم جلسات و نمایشگاه ها را به شهرک صنعتی خوراک تبدیل کنیم تا تمام خلاقیت های خوراک درسطح ملی و بین المللی عرضه شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز از مرزهایی مثل آستارا و یا بندر انزلی صادرات محصولات کشاورزی گیلان صورت می گیرد تصریح کرد: متاسفانه برخی نارضایتی ها از بسته بندی های محصولات وجود دارد و باید به دنبال ارتقای کیفیت بسته بندی محصولات به منظور صادرات باشیم.

مظفر نیکومنش نودهی در ادامه گفت: با به روز رسانی، استاندارد سازی و برند سازی در بسته بندی ها باید صادرات این محصولات برای گیلان به امتیاز ویژه ای تبدیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت بر موضوع راه اندازی شهرک صنعتی خلاق خوراک جهت بسته بندی و عرضه این محصولات در سطح ملی و بین المللی تاکید و خاطر نشان کرد: دکتر ثابت قدم وقت کافی برای موارد اینچنینی می گذارند و ما هم باید کرسی شهر خلاق خوراک شناسی را در جهان حفظ کنیم و ان شاء الله نسل آینده هم این موضوع را تداوم ببخشند.