ندای گیلان: تیم فوتبال چوکا موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر شهرداری فومن به برتری دست یابد

به گزارش ندای گیلان،مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه گفت : در هفته پنجم مرحله دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته سوم باشگاههای کشور ، تیمهای چوکای تالش و شهرداری فومن در شهرآورد گیلان رو در روی هم قرار گرفتند .
علیرضا وهابی گفت : بر این اساس و در این مسابقه که در ورزشگاه پوریای ولی تالش بر گزار شد ، تیم فوتبال چوکا موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر شهرداری فومن به برتری دست یابد .
وی اظهار کرد : تیم فوتبال چوکای تالش با کسب این پیروزی ، هفت امتیازی شد و در مکان سوم جدول رده بندی گروه شمال این رقابتها قرار گرفت و تیم شهرداری فومن نیز با همان 10 امتیاز همچنان در صدر جدول گروه خود باقی ماند .
وی ادامه داد : تیم فوتبال شهرداری رودسر دیگر نماینده استان گیلان نیز در چارچوب این رقابتها در ساری به مصاف تیم شهدای این شهر رفت که در نهایت با نتیجه یک برصفر مغلوب میزبان خود شد و با همان یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت .
وی در ادامه بیان کرد : در رقابتهای فوتبال لیگ دسته سوم باشگاههای کشور ، 18 تیم حضور دارند که در دو گروه شمال و جنوب با هم به صورت دوره ای و رفت و برگشت به رقابت می پردازند که نمایندگان استان گیلان در گروه شمال این مسابقات قرار دارند .