فرماندار تالش از توزیع بسته های معیشتی بین محرومانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند در این شهرستان خبر داد و گفت:مسئولان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در ماه مبارک رمضان به سپاه ناحیه تالش تحویل دهند تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.

به گزارش ندای گیلان،جلسه ستاد ماه مبارک  رمضان به منظور کمک رسانی بیش تر به ایتام و محرومان با محوریت تشکیل قرارگاه رزمایش مساوات و همدلی در دفتر امام جمعه شهرستان تالش با حضور سید عیسی مهدوی فرماندار  تشکیل شد.

فرماندار تالش در این جلسه در خصوص مبارزه با شیوع و کنترل بیماری ویروس کرونا از همه مسئولین ، عوامل پزشکی ، ائمه جمعه ها ، خیرین ، سپاه و بسیج تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد : دولت با تمام مشکلاتی  که داشت با تخصیص اعتبارات هنگفت به بیمارستان های کشور از جمله بیمارستان جدید تالش توانست بیمارستان های نیمه تمام را به  بهره برداری برساند .

سید عیسی مهدوی از خدمات ارزنده سپاه ناحیه تالش در بحث مبارزه با بیماری ویروس کرونا تشکر کرد و گفت : سپاه به همراه بسیجیان و خیرین شهرستان  مثل دوران جنگ تحمیلی در صحنه حضور داشتند و خدمات ارزنده ای را ایفا نمودند .

عالی ترین نماینده دولت در شهرستان در  جلسه کمک رسانی به محرومانی که تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند  گفت : طبق روال  هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی را به منظور کمک به محرومان و نیازمندان در شهرستان اجرا می کند که انشاالله امسال نیز با قوت بیشتر صورت می گیرد .

مهدوی افزود : برای کمک رسانی به محرومان در ماه مبارک رمضان خانوارهایی وجود دارد که  تحت پوشش ارگان های حمایتی  نیستند  برای این خانوارها سپاه ناحیه تالش به همراه حوزه های بسیج بخش ها ، شوراها ، دهیاران و خیرین کمک هایی جمع می شود بعد از شناسایی این افراد بسته های معیشتی داده خواهد شد .

شایان ذکر است، در این جلسه به منظور کمک رسانی بیشتر به محرومین و ایتام شهرستان قرار شد، مسئولان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در این ماه مبارک به سپاه ناحیه تالش تحویل دهند تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.