بر آنم تا با استفاده از همه پتانسیل ها و کارشناسان گام مهمی در حوزه های اقتصادی،فرهنگی،محیط زیستی ،بهداشت و درمان،ورزش و جوانان ،کارگران و تقویت بازوهای توسعه در شهرستان رشت بر دارم .

“پیام تقدیر و تشکر دکتر محمد صادق حسنی از مردم شریف شهرستان رشت

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت علی (ع): ناامیدی قاتل صاحب خویش است.
حضور پر شکوه و هوشمندانه مردم مومن و شریف شهرستان رشت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مصداق واقعی مشارکت در تعیین سرنوشت خویش بوده است و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتماد مردم بر صندوق های رای است. بر ماست که در برابر این همه شور و شعور سر تعظیم فرود آوریم و شکرگذار خداوند متعال و قدردان حضور آگاه مردم باشیم.
بی گمان رای شما بزرگواران در دور اول و دوم نشان داد که به دنبال تغییر،شکوفایی و تقویت امید  به آینده استان و کشور خود کمر همت بسته اید و در نهایت اینجانب و مهندس جعفرزاده را از لیست امید  شایسته دانسته اید و امید خود را امانت به دستان ما سپرده اید .
اینجانب امیدوارم در این امتحان الهی سربلند بیرون امده و بتوانم اندکی از مهر و محبت همه ی شما بزرگواران را جبران کنم ،من محمد صادق حسنی جوریابی نماینده همه مردم خواهم بود واز حقوق تمام مردم شهرستان رشت دفاع خواهم کرد.
بر آنم تا با استفاده از همه پتانسیل ها و کارشناسان گام مهمی  در حوزه های اقتصادی،فرهنگی،محیط زیستی ،بهداشت و درمان،ورزش و جوانان ،کارگران و تقویت بازوهای توسعه در شهرستان رشت بر دارم .
در پایان از شما مردم بزرگوار درخواست دارم، در ادامه مسیر، با مشورت ها، پیشنهادها و هدایت های خود مرا یاری نمایید و با دعاهای خود مرا پشتیبانی کنید تا پاسدار خوبی برای آرمان های شهدا و امام شهدا باشم.
محمد صادق حسنی
12اردیبهشت 1395