ندای گیلان: معاونت مطبوعاتی ورزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اطلاع به هیئت سردبیری ندای گیلان،از صدور مجوز رسمی این پایگاه اطلاع رسانی خبر داد

ندای گیلان: معاونت مطبوعاتی ورزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اطلاع به هیئت سردبیری ندای گیلان،از صدور مجوز رسمی این پایگاه اطلاع  رسانی خبر داد.

تیم خبری ندای گیلان ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های مسئولات وزارت محترم ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از همه ی شما همراهان گرامی و مردم عزیز گیلان کمال تقدیر و تشکر را دارد.

همچنین از شما مخاطبان عزیزی که  با نظرات و ایمیل هایی که برای خدمتگزاران  خود در عرصه رسانه  ارسال می کنید و به ما قوت قلب و نیروی بیشتر جهت ادامه ی مسیر می دهید صمیمانه تقدیر و تشکر داشته،و از خداوند متعال برای همه ی شما بزرگواران صحت و کامیابی مسئلت داریم.

یقیناً زین پس با نیرو و نشاط بیشتر و با قدم های استوار تر به راه خدمت به آحاد مردم قدم خواهیم برداشت و هر آنچه در توان داریم را صرف بیان حقایق خواهیم کرد.

هیئت سردبیری ندای گیلان همچنین از همه ی خبرگزاری ها و سایت های خبری استان که در حال تلاش برای خدمت به مردم شریف گیلان هستند،قدر دانی نموده و دست دوستی و همکاری را به سمت این بزرگوارن دراز کرده تا در آینده شاهد یکپارچگی و صمیمیت بیشتری بین قشر فرهیخته ی رسانه ای  باشیم.

با تشکر

مدیرمسئول،سردبیر و خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی ندای گیلان