شهردار ماسال از راه‌اندازی پارک بانوان این شهر در سال جاری خبر داد.

ندای گیلان:باقر کاظمی با اشاره به اینکه این شهر می‌تواند مرکز طبیعت‌گردی ایران شود، اظهار کرد: ماسال از مواهب خدادادی و جنگل‌، صخره، کوه، آبشار، ییلاقات و… برخوردار است.

وی حضور گردشگران زیاد در ماسال را به دلیل طبیعت بکر و زیبای این شهر عنوان کرد و گفت: با توجه به گردشگرپذیری ماسال زیرساخت‌هایی را برای توسعه این شهر تعریف کرده ایم.

شهردار ماسال بام سبز 200 هکتاری ماسال را از جمله ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری این شهر دانست و افزود: بام سبز ماسال با پوشش گیاهی بی‌نظیر و برخوردار از جنگل‌های باستانی است و به دنبال ایجاد کلبه‌های چوبی با معماری سنتی برای اقامت مسافران و ترمیم جاده بالادست هستیم تا زمینه سرمایه‌گذاری این پروژه فراهم شود.

وی احداث سد لاستیکی در کنار بستر رودخانه «خالکایی» با 8 میلیارد تومان اعتبار را از مصوبات هیئت دولت در ماسال ذکر کرد و یادآور شد: در سفر هیئت دولت به گیلان سد لاستیکی به تصویب رسید و شهرداری ماسال با مشارکت آب منطقه‌ای امسال این پروژه را اجرایی می‌کند.

کاظمی از ساخت نخستین جزیره مصنوعی در ماسال خبر داد و افزود: جزیره مصنوعی در داخل رودخانه وحشی قرار دارد و آماده احداث است و در آینده ایجاد کافی‌شاپ آن به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین‌های چمن مصنوعی و والیبال ماسال در حال آماده شدن است، خاطرنشان کرد: این مجموعه را در دو سال باید کامل کرد و چندین رشته ورزشی در کنار رودخانه مذکور برگزار می‌شود.

شهردار ماسال راه‌اندازی پارک بانوان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: پارک بانوان امسال راه‌اندازی می‌شود.