پس از مشخص شدن وضعیت بررسی صلاحیتهای کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان و بازماندن برخی افراد از این صحنه معادلات انتخابات نیز برهم خورده است

به گزارش سرویس سیاسی و انتخابات ندای گیلان، انتخابات در شهرستان رشت دچار پیچیدگی های خاص خود شده است.
پس از مشخص شدن وضعیت بررسی صلاحیتهای کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان و بازماندن برخی افراد از این صحنه معادلات انتخابات نیز برهم خورده است.
در حال حاضر با توجه به افرادی که در صحنه حضور دارند، سید ولی الله عظمتی که چندین سال بعنوان فرمانده سپاه شهرستان رشت خدمت نموده و سپس نیز بعنوان فرماندار مرکز استان در دولت پیشین بوده است، در بین تمامی مردم شهرستان رشت، اعم از شهری و روستایی بعنوان یک فرد نام آشنا در صحنه حضور دارد.
وی که دارای حسن خلق بوده و اعتبار و جایگاه ویژه ای در بین نیروهای ارزشی و انقلابی و بسیجیان و خانواده های شهداء دارد،  اخیراً به طور خیره کننده ای مورد استقبال و حمایت تمامی ورزشکاران و قهرمانان ورزشی و نخبگان دانشگاهی و استاید دانشگاهها و دانشجویان و مردم روستایی بخش های رشت قرار گرفته است.
استقبال صنوف مختلف شهرستان رشت و بخشهای حومه و جلسات پی درپی عطمتی از ابتدای صبح تا پاسی از شب در بین مردم همگان را برآن داشته است که نتنها عظمتی قطعاً یکی از سه کرسی شهرستان رشت در بهارستان را کسب خواهد کرد،  بلکه در حال حاضر زمزمه هایی مبنی بر رای بالایی مانند رای 80 هزاری تامینی در دوره گذشته را تصاحب خواهد نمود.
عظمتی که خود را یک روستایی معرفی میکند، با رفتار ساده خود و حسن و خلق توانسته در دل مردم روستایی بخشهای شهرستان رشت بشدت نفوذ کرده و از حمایتهای قاطع آنان برخوردار باشد.
با توجه به بررسی های صورت گرفته خبرنگار ما و گفتگو با مردم روستاها، دلیل حمایت خود از عظمتی را ، خدمت بی منت و تلاشهای شبانه روزی وی در دوره تصدی فرمانداری شهرستان رشت بوده است.
در روزهای اخیر و با توجه به آغاز تبلیغات انتخاباتی، قطعاً برگ های جدیدی از حضور شگفت انگیز عظمتی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رو خواهد شد.