فرماندار شهرستان فومن از وجود چهار پروژه بزرگ ورزشی نیمه کاره در شهرستان خبر داد که نیازمند رسیدگی است.
به گزارش ندای گیلان،مریم بخشی در جلسه بررسی مسائل و موضوعات مختلف ورزشی شهرستان فومن اظهار داشت: اعتبارات سال گذشته صرف تعمیرات در سالن های انقلاب و حجاب شد و امیدواریم که روند تعمیر زیرساخت ها و سالن های موجود در سال جاری نیز ادامه یابد.
وی افزود: عدم پیش بینی اعتبارات مناسب برای ورزش و جوانان در کمیته برنامه ریزی طی سال های گذشته موجب محدودیت هایی در توسعه فضای ورزشی و تعمیرات شد اما تمام تلاش خود را برای کاهش دغدغه های شهرستان انجام خواهیم داد.
بخشی ادامه داد: با اتمام پروژه رستم آباد که متصدی اجرای آن شرکت توسعه و ساخت است و در صدد تکمیل و بهره برداری آنان تا پایان شهریورماه امسال هستیم؛ پروژه ورزشگاه انقلاب فومن مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و از منابع خود برای تکمیل آن بهره می گیریم.
محمود قاسم نژاد فرماندار فومن نیز وضعیت ورزشی و فعالیت قهرمانان و ورزشکاران موفق در فومن را نشان از جایگاه مهم این شهرستان دانست و افزود: وجود روستاها و جمعیت روستایی بالا در شهرستان ، باعث شده که نیاز به توسعه فضای ورزشی در قیاس با شهرستان های دیگری که بخش اعظم جمعیت آنها شهری است، بیشتر احساس شود.
وی با بیان این که چهار حوزه پروژه های نیمه تمام، تعمیر زیرساخت های موجود، تهیه تجهیزات و لوازم ورزشی و در نهایت احداث سالن های جدید در دستور کار است، از وجود چهار پروژه بزرگ ورزشی نیمه کاره در شهرستان خبر داد که نیازمند رسیدگی است.
حجت الاسلام افتخاری نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه ورزشگاه انقلاب با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند توجه ویژه است، گفت: با تکمیل آن فومن دارای زیرساخت ورزشی ارزشمندی خواهد شد و لازم است تمرکز فعالیت ها و اعتبارات به منظور تکمیل این پروژه باشد.
وی تاکید کرد: توجه بیشتر به شهرستان ها و توسعه فضای ورزشی در نقاط مختلف استان، موجبات پیشرفت و موفقیت ورزشکاران بیشتری را فراهم می کند.