در روزهای اخیر در مجموعه شهرداری تغییرات چشمگیری صورت گرفت که یکی از این تغییرات مسئولیت گرفتن همسر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بود

در روزهای اخیر در مجموعه شهرداری  تغییرات چشمگیری صورت گرفت که یکی از این تغییرات مسئولیت گرفتن همسر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر  بود.

حسین بائوج لاهوتی که در ۲سال و نیم اخیر عملکرد رضایت بخشی در بین اهالی شهر کلاچای نداشت . در روزهای گذشته دست به تغییرات مسئولیتی در بدنه شهرداری زد تا جلوی استیضاحش را بگیرد.

تغییرات چند روز اخیر در مجموعه شهرداری کلاچای حواشی جالبی را رقم زد که یکی از آنها ابلاغ مسئولیت به همسر محمود سمیع پور ، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای بود .

شهردار کلاچای در تصمیم اخیرش مجید عیسی پور را به خدمات شهر بازگرداند و اشرف قاسمي را به عنوان مسئول جدید روابط عمومی معرفی نمود.

به گفته برخی صاحب نظران ابلاغ مسئولیت به همسر یکی از اعضای شورای شهر به منزله کاهش رای استیضاح شهردار کلاچای بوده است و حسین بائوج لاهوتی که روزگاری خودش نیز با حاشیه وارد شهرداری شده بود امروز با این مهره چینی جلوی تصمیم استیضاحش را گرفته است.

به گزارش خبرنگار ما از طرفی دیگر شورای اسلامی چهارم شهر کلاچای که چندباری تصمیم به استیضاح شهردار گرفته بود و هرگز نتوانسته بود مصمم بر رای شان بشوند در ۲ سال و نیم اخیر از برگزاری جلسه عمومی با شهروندان حذر میکنند تا به خیلی سوالات از جمله تغییر شهردار پاسخ ندهند.کلاچای نیوز