شعبان پور با تاکید بر ضرورت احداث جاده شفت به زنجان تصریح کرد:به دلیل موضوع پدافندغیرعامل نمی توانیم همیشه چشم به جاده رشت – قزوین داشته باشیم

به گزارش ندای گیلان،حجت شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اینکه این جاده ارتباطی یکی از مطالبات مردمی در گیلان و زنجان است افزود: مطالعات مرحله اول جاده ملاسرا-شفت-زنجان در سال 1386 و در دو بخش بهسازی و نوسازی تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل موضوع پدافندغیرعامل نمی توانیم همیشه چشم به جاده رشت – قزوین داشته باشیم افزود : برای حفظ حقوق شهروندان باید حداقل الزامات زیست محیطی را در نظر بگیریم و مجوز راه بهینه باید از سازمان حفاظت محیط زیست اخذ گردد .

شعبانپور  با بیان اینکه این پروژه ردیف ملی دارد و برای استان های گیلان و زنجان یک ضرورت و اجرای آن قطعی است افزود : مبالغ تخصیص یافته برای بهسازی و ساخت این محور باید افزایش یابد.

معاون عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه جلسات مشترک مسوولین ذیربط و مدیران کل گیلان و زنجان به صورت ماهیانه برگزار و موضوعات در جلسات فصلی جمع بندی می شود تصریح کرد : راه های فرعی در حاشیه پروژه اصلی و از منابع استانی و شهرستانی قابل پیگیری و بازگشایی است.

وی افزود: یکی از دلایل توقف عملیات بهسازی محور ملاسرا-شفت اختلاف بر سر مسیر آن در سیاهمزگی بود.