مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ازنشت یابی 11 هزار 420 کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ندای گیلان،حسین اکبر از نشت یابی 11 هزار 420 کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه استان از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور بهره برداری ایمن و اجتناب از بروز هرگونه حوادث ناگوار خبر داد .

وی افزود:میزان نشت یابی انجام شده از شبكه های گاز استان در سال جاری یك ركورد محسوب می شود و نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 35 درصد رشد داشته است .

مهندس اکبر ادامه داد:این عملیات در 25 شهر گیلان انجام شده است و معادل 48 درصد کلیه خطوط گاز در استان است .

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: همچنین در 7 ماه گذشته 281 هزار انشعاب و عملک گاز و 128 ایستگاه گاز در استان گیلان مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مورد نشت یابی قرار گرفته است .

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره بر اهمیت تأمین ایمن و پایدار گاز برای مشترکین اظهار كرد:واحد بازرسی فنی تمام تلاش خود را برای انجام درست و به موقع وظایف محوله در جهت استمرار پایداری جریان گاز در استان به كار خواهد بست .

مهندس اکبر اظهار کرد:واحد بازرسی فنی با بکارگیری از نرم افزار نشت‌یابی برای مدیریت بهتر عملیات نشت یابی به دنبال ثبت هرچه دقیق‌تر و جامع تر بازرسی‌ها و نشتیابی‌ها است و با استفاده از خروجی این نرم افزار در جهت بهبود عملکرد خویش و به اتمام رساندن عملیات نشت‌یابی تا پایان سال بهره خواهد برد.