رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از فارغ‌التحصیلی 56 هزار دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از سال 1361 تاکنون در این استان خبر داد

-ندای گیلان>آموزش>دانشگاه آزاد رشت

 

به گزارش ندای گیلان، علیرضا امیرتیموری بعد از ظهر امروز در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی 160 دانشجوی مقاطع و رشته‌های مختلف که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد با تبریک سالروز پیروز انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این جشن پایان یک دوره و آغاز دوره دیگر و جدیدی از زندگی را بشارت می‌دهد.
وی با بیان اینکه این جشن با جشن‌های بهمن ماه مصادف شده، افزود: جشن امروز برای دانشجویان و خانواده‌های آنها خاطرات شیرینی را به یادگار می‌گذارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1361 اشاره کرد و گفت: از آن زمان تاکنون در واحد رشت 56 هزار دانشجو در مقاطع و رشته‌های مختلف تحصیلی فارغ‌التحصیل شده‌اند.

به گفته این مسئول، دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی مسیرهای مختلفی مانند ادامه تحصیل، ازدواج و تشکیل خانواده، اشتغال و… را انتخاب می‌کنند.
امیرتیموری با بیان اینکه مهم این است که دانشجویان در هر کدام از این جهت‌گیری‌ها بتوانند در هر فضایی آماده خدمت به جامعه باشند، تصریح کرد: تحصیل و درس خواندن یکی از شیرین‌ترین اقدام‌ها است و دانشجویان باید بتوانند تمام تکنیک‌های درسی را فرا بگیرند.
وی با بیان اینکه دانشگاه مسئولیت تربیت افراد را دارد، ادامه داد: دولتمردان باید برای استفاده از این سرمایه‌های هنگفت برنامه و تدبیر داشته باشند.
این مسئول ایجاد اعتماد به‌نفس در افراد را از دیگر وظایف دانشگاه عنوان کرد و متذکر شد: افراد با اعتماد به‌نفس می‌توانند در تمام موقعیت‌ها موفق باشند.
محمدتقی یونسی رستم، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز در مراسم مذکور گزارشی از عملکرد این معاونت را ارائه کرد.