بهروزی فر با اشاره به اینکه برخی ها بخاطر اینکه پروژه ها به نام دیگران تمام نشوند، دنباله رو کارهای برجا مانده نرفته اند، افزود: دوستان مرحوم میرزایی و دوستان حاج مهدی افتخاری دوستان مشترک ما هستند و یکدیگر را دوست داریم.

به گزارش ندای گیلان،خلیل بهروزی فر در سخنرانی میتینگ عمومی شهرستان فومن در خیابان نماز این شهر با بیان اینکه آرزوی ما سربلندی مردم فومن و شفت است، گفت: مردم خودشان باید در دوم اسفند ماه سرنوشت خود را رقم بزنند.

کاندیدای انتخابات فومن و شفت با تاکید براینکه فضای انتخابات باید سالم و آرام باشد، افزود: وکیل مردم باید خادم باشد نه خائن به ملت.

وی با اشاره به اینکه به اعتماد مردم خیانت نخواهیم کرد، ادامه داد: ما دست بوس حامیان مردم فومن و شفت و سرمایه گزاران اقتصادی خواهیم بود.

بهروزی فر با اشاره به اینکه نمی گذاریم کدخدایی گری در فومن و شفت دوباره شکل بگیرد تا از سرمایه گزاران حق الحساب بگیرند، متذکر شد: به دلیل سهم خواهی های برخی افراد هرگز بر روی این منطقه سرمایه گذاری نشده است.

خلیل بهروزی فر گردشگری را یک صنعت فرصت ساز برای رونق اقتصادی و اشتغال منطقه دانست و خاطرنشان کرد: برخی ها از اکنون به دنبال خرید آرای مردم هستند.

این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه انتخابات که عرصه شکوفایی سیاسی است نباید به فضای آلوده زور و زر کشیده شود، گفت: نباید گذاشت برخی با آوردن افراد از استان های دیگر در آینده مردم تاثیر بد بگذارند.

بهروزی فر با تصریح براینکه خریداران رای امروز، فردا مانند زمان گذشته پاسخگوی مردم نخواهند بود، اضافه کرد: نباید به چهارسال های خسارت بار باز گردیم.

وی با تصریح براینکه با اقتدار تمام از سلامت رای مردم صیانت خواهیم کرد، افزود: نخواهیم گذاشت اتوبوس ها و رای استان های دیگر سرنوشت مردم فومن و شفت را تعیین کند.

خلیل بهروزی فر با یادآوری اینکه رتبه اول بیکاری هدیه برخی افراد گذشته به این مردم مظلوم شده است، گفت: مدیران جهادی و متعهد به مردم باید در راس مدیریت ها قرار بگیرند.

این نامزد انتخاباتی با یادآوری اینکه خدمت باید در جهت رضای خدا باشد، ادامه داد: خدمات صادقانه در قلب مردم ماندگار خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه مدیرانی که مقبول مردم باشند مدیران مقبول ماهم خواهند بود، خاطرنشان کرد: مردم باید از مسئولانی که سال ها روی کرسی های خدمت، بی خدمتی کرده اند مطالبه گر باشند.

بهروزی فر یا اشاره به اینکه نماینده باید در مقابل اعتماد مردم پاسخگو باشد، افزود: اگر امانت نمایندگی بر دوشم قرار گرفت، تکلیفم این است که خیانت نکنم.

خلیل بهروزی فر با اشاره به اینکه از تمام اختیارات برای آرامش مردم استفاده خواهیم کرد، متذکرشد: بعد از چهار سال باید عملکردها تبلیغ ما باشد و نه اینکه پس از سال ها سابقه نمایندگی برای رای گرفتن پول کثیف خرج کرده و در و دیوار خانه مردم را از جا در بیاوریم.

کاندیدای انتخابات فومن و شفت با تصریح براینکه از جوانان متخصص و تحصیلکرده و دلسوز استفاده خواهیم کرد، افزود: جوانان فومن و شفت باید در سطوح استانی و ملی حمایت شوند.

وی با اشاره به اینکه بانوان نیز باید در عرصه های مدیریتی وارد شوند، گفت: اعتقاد بنده اتمام‌ پروژه های نیمه تمام مرحوم مهندس میرزایی و حاج مهدی افتخاری است.

بهروزی فر با اشاره به اینکه برخی ها بخاطر اینکه پروژه ها به نام دیگران تمام نشوند، دنباله رو کارهای برجا مانده نرفته اند، افزود: دوستان مرحوم میرزایی و دوستان حاج مهدی افتخاری دوستان مشترک ما هستند و یکدیگر را دوست داریم.

وی با اشاره اینکه برخی نمایندگان گذشته مردم را از خود و شعار های بی ثمرشان خسته کرده اند، خاطرنشان کرد: هدفم نه جپ است و نه راست، خط من خط ولایت و مردم است.

وی با تصریح براینکه مردم دیگر ادواری ها را امتحان کرده و نتیحه اش را نیز دیده اند، افزود: یکبار هم که شده می‌توانید بهروزی فر را امتحان کرده و ما نیز قول خواهیم داد که پاسخگوی صادقی برای اعتماد مردم باشیم.

خلیل بهروزی فر تاکید کرد: ما بجای غرور در پیشگاه ملت، سر تعظیم افتادگی فرود می آوریم.

خبرنگار:عرفان منصوریان