رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی با اشاره به اهمیت انتخابات امسال، گفت: برای تغییر وضعیت رأی تک تک ایرانیان تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،محمد دوستار عصر دوشنبه در گردهمایی حامیان آیت الله رئیسی در فومن با اشاره به شرایط بد موجود در جامعه و نارضایتی مردم از این وضعیت، گفت: نارضایتی امروز مردم نتیجه انتخاب نادرست در انتخابات گذشته است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات این دوره، افزود: برای تغییر وضعیت و ایجاد افق روشن برای فرزندان و کشورمان رأی تک تک ما تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات آیت الله رئیسی در گیلان با بیان اینکه باید در روزهای باقیمانده زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود، ادامه داد: فردی اصلح است اخلاق را در مناظره‌ها رعایت کند اخلاق سیاسی مهم‌ترین رکن است.

وی با اشاره به اینکه باید در کنار رعایت اخلاق سیاسی شاهد حضور حداکثری باشیم، تأکید کرد: آیت الله رئیسی بارها از ستادها خواسته اند تا از هر گونه تجمعات و نصب بنر خودداری کنند.

دوستار در ادامه به فساد ریشه‌ای در قوه مجریه اشاره کرد و افزود: در بسیاری از بخش‌های دولتی شاهد فساد هستیم.

وی همچنین با اشاره به موضوع ۱۱ ابر بدهکار، گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان به این افراد پرداخت شده و مسئولان بانک مرکزی یقه هیچ کدام از این بدهکاران را نگرفته اند به محض برخورد قوه قضائیه با این افراد مسئولان بانک مرکزی برچسب مخالف سرمایه دارها به این قوه زده اند.