طی 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد بسیاری از پاسداران انقلاب اسلامی کوله‌بار پر ارزش از تجربه را کسب کردند و این تجربه باید با شور و نشاط جوانی ترکیب شود تا موفقیت به دست آید

به گزارش ندای گیلان، سردار علی فدوی دقایقی پیش در جمع فرماندهان و پرسنل دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) نیروی دریایی سپاه با تأکید بر ابتکار عمل در جبهه حق، اظهار کرد: سال‌ها روند ابتکار بر عمل ادامه دارد و باید از ابتکار عمل جبهه حق مواظبت کرد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را در راستای اسلام ناب خواند و گفت: اسلام سال‌ها به دلیل وجود سلاطین نالایق در مهجوریت قرار داشت و امام (ره) اسلام را احیا کرد.

این مقام مسئول به قیام امام(ره) از سال 42 اشاره کرد و افزود: اسلام ناب پیامبر اکرم(ص) با پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام راحل به منصه ظهور رسیده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه جبهه استکبار با تمام توان به مقابله با جبهه حق برخاسته است، خاطرنشان کرد: دشمنان تصور داشتند با چند واسطه می‌توانند انقلاب را از پای درآورند، اما متوجه شدند این امر امکانپذیر نیست و مجبور شدند به طور مستقیم با انقلاب اسلامی مقابله کنند.

وی به انفعال بیشتر جبهه باطل در مقابل انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: دشمن در حد و اندازه‌ای نیست که بتواند با جبهه حق در بیفتد و بخواهد برنده آن باشد.

فدوی تصریح کرد: خداوند در قرآن فرموده رویارویی بین جبهه حق و باطل وجود دارد، اما هیچ‌گاه جبهه باطل پیروز نیست.

وی با اشاره به اینکه روند امور در داخل جبهه حق مهم است، خاطرنشان کرد: اگر نیروها با همدیگر هماهنگ باشند، دشمن نمی‌تواند ضربه وارد کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: باور نیروها به لحاظ شرعی و قانونی در داخل جبهه حق بسیار مهم است و در داخل این جبهه باید هماهنگ عمل شود.

وی اضافه کرد: اگر کسی در داخل جبهه حق باشد و به آن باور نداشته باشد، زوال را به دنبال دارد و باید از این موضوع مواظبت کرد به ویژه در جایگاهی که مسئولیتی بر عهده افراد است.

فدوی با تأکید بر اینکه مواظبت باید به طور کامل در بدنه سپاه وجود داشته باشد، متذکر شد: طی 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد بسیاری از پاسداران انقلاب اسلامی کوله‌بار پر ارزش از تجربه را کسب کردند و این تجربه باید با شور و نشاط جوانی ترکیب شود تا موفقیت به دست آید.

وی به سرانجام رساندن همه‌جانبه پاسداری از انقلاب اسلامی را جزو از موضوع‌های مهم دانست و یادآور شد: در مدت 37 سال گذشته تعداد بسیاری از نیروها در دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) آموزش دیدند و بسیاری به شهادت رسیدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، دانشکده تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا (ع) را شجره طیبه خواند و گفت: این دانشکده باید به حیات طیبه تبدیل شود و پایان آن بهشت باشد.

وی با تصریح بر اینکه تا پایان امسال فرماندهی پنج دانشکده نیروی دریایی سپاه در دانشگاه امام خامنه‌ای تجمیع می‌شود، اظهار کرد: این امر سبب خیر و برکت برای منطقه است.

فدوی بیان کرد: دو مجموعه آموزشی نیروی دریایی سپاه و ارتش پاسخگوی تمام نیاز نیروهای مسلح در کشور هستند و خیر و برکت بسیاری برای کشور دارند.

به گفته این مقام مسئول، قرار گرفتن دانشگاه امام خمینی (ره) نیروی دریایی ارتش و امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه در کنار یکدیگر حرکت‌های خوبی را در بر دارد.