مهدی رحمتی هم روز جمعه پای صندوق های رای خواهد رفت.

به گزارش ندای گیلان، دروازه بان محبوب استقلال امروز در کانال تلگرام خود متنی منتشر کرده و گفته که به کاندیداهایی رای می دهد که برای افزایش امید مردم به زندگی تلاش کنند.
او نوشت: «امروز صبح وقتي كه داشتم به اين فكر مي كردم روز جمعه به چه كساني رأي بدهم ناگهان مثل همه شما پيامكي با نام “روحاني” به دستم رسيد.
رئيس جمهور محترم نوشته بود:
” آینده پرامید ایران را رقم بزنیم.”
با خواندن “تك تك”واژه هاي اين پيامك ترديدهايم را كنار گذاشتم و تصميم گرفتم روز جمعه به كانديداهايي رأي بدهم كه اگر در هر سمت و سويي هستند براي افزايش “اميد” اين مردم به زندگي تلاش كنند .
من هم مثل خيلي از فوتبالي ها سر و كاري با سياست ندارم و فقط اين را مي دانم كه مشكلات اقتصادي و اجتماعي اولويت اول اكثريت مردماني است كه روز جمعه پاي صندوق هاي رأي مي روند.
اميدوارم مجلس جديد نسبت به وضعيت فوتبال ايران بي تفاوت نباشد و به جاي پرداختن به مسائل جزئي به فكر بهبود فوتبال ايران از نظر سخت افزاري و امكانات باشد و فراموش نشود كه فوتبال و باشگاههاي استقلال و پرسپوليس هم يكي از “اميد” هاي پررنگ مردم ما هستند
همچنين به عنوان يك سليقه شخصي براي دكتر كاظم جلالي، رئيس مركز پژوه شهاي مجلس شوراي اسلامي در انتخابات پيش رو آرزوي موفقيت و پيروزي دارم
برادر كوچك شما؛سيد مهدي رحمتي
چهارشنبه ٥ بهمن ١٣٩٤»