کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از انتخابات مجلس به نفع سیدکاظم دلخوش انصراف داد

به گزارش ندای گیلان به نقل از سوما نیوز،دکتر معصومه پورمحسن کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از انتخابات مجلس به نفع سیدکاظم دلخوش انصراف داد.

به گزارش خبرنگار ما، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهروندان عزیز و شریف صومعه سرا
از سال‌ها پیش که سالی چند بار برای دیدن بستگان خود به زادگاهم صومعه سرا می‌آمدم‌، همیشه از اینکه این شهر تاریخی و شهروندان نجیب و شریفش از آنچه شایسته شان هستند، محرومند رنج می کشیدم و در تمام سال‌ها ی فعالیتم آرزو  داشتم که به مردم صومعه سرا خدمت کنم . دو سال پس از بررسی‌های متعدد از مشورت با بزرگان صومعه سرا تصمیم گرفتم در انتخابات مجلس دهم خود را در معرض رای شما بگذارم تا اگر خداوند این توفیق را نصیبم کرد از سنگر مجلس خدمتگزارشما باشم. طی این دوسال همواره سعی کردم جز به منافع مردم صومعه سرا به چیزی فکر نکنم تا در مسیر هدف که همان آبادانی و توسعه صومعه سرا بود گام بگذارم‌.
اینک در آستانه انتخابات مجلس بهتر دانستم به نفع مردم شریف صومعه سرا برای رسیدن به آرمان توسعه این شهرستان‌، منفعت شخصی را کنار بگذارم و پیش از هر چیز به بازگرداندن قطار توسعه صومعه سرا به ریل اصلی فکر کنم. ‌اتفاقاتی که متاسفانه در سال‌های اخیر در صومعه‌سرا رخ داد و افسوسی دیگر را نصیب مردم کرد‌. بر این اساس با بررسی جمیع جهات و نظر به توانایی‌های دکتر سید‌کاظم دلخوش تصمیم گرفتم به نفع ایشان از انتخابات کناره‌گیری کنم و به جای قرار گرفتن در مقابل دکتر دلخوش، در کنار ایشان به تلاش برا یتوسعه آبادانی صومعه‌سرا گام بردارم‌.
اینک که خوشبختانه عقلانیت و تدبیر بار دیگر به ساختار مدیریت کشور بازگشته ، نادیده گرفتن آینده هر مهم صومعه سرا برای رسیدن به کرسی مجلس را اشتباه می دانم و برای جلوگیری از تکرار اتفاقات تلخ گذشته تصمیم گرفته‌ام به آقای دکتر کاظم دلخوش که انصافاً در دوره حضور در مجلس، صدای رسای مردم صومعه سرا و کل گیلان بوده‌اند‌، یاری برسانم تا انشاءالله با تدبیر و عقلانیت در راستای هدف بزرگ همه‌ی ما یعنی خدمت به مردم صومعه سرا گام بردارم‌.