طی مراسمی اصغر محسنی به عنوان دبیر ستاد بسیج اقشار سپاه مرکزی رشت معرفی و مسئول بسیج رسانه شهرستان رشت نیز انتخاب شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت عصر سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج اقشار با اشاره به اینکه اقشار از مهمترین بخش‌های یک جوامع هستند، اظهار کرد: اقشار برای سپاه بسیار مهم‌تر از بسیج محلات است زیرا دشمن مدام در حال توطئه علیه نظام و کشور است.

محمد نیک‌فطرت با بیان اینکه سپاه ناحیه مرکزی رشت ۴۰ درصد کل گیلان را در اختیار دارد، یادآور شد: کوچکترین حرکت در این ناحیه دیده می‌شود.

وی در مورد اتفاق‌های اخیر منطقه نیز گفت: حماس در دفاع از حمله ۷۰ساله رژیم منحوس صهیونیستی اقدام کرده و هیمنه ۷۰ ساله اسرائیل را شکست و همه‌ جهان متوجه شدند که قدرت نمایی این رژیم فقط عملیات رسانه‌ای و روانی بوده است.

نیک فطرت با اشاره با اینکه دولت صهیونیستی در بین‌مردم‌خود مشروعیت ندارد، بیان کرد: تجمع خانواده اسرای اسرائیلی با بیان اینکه در ازای نتانیاهو میخواهند اسیرانشان را پس بگیریند، نشان می دهد که این دولت هیچ مشروعیتی ندارد.

فرمانده سپاه مرکزی شهرستان رشت با اشاره به این‌که توجیه جامعه در مورد حوادث روز و منطقه بسیار مهم است، گفت: بسیج اقشار از ستادهای اثر گذار در تبیین حوادث و اتفاق‌های داخلی و خارجی در بین‌ مردم است.

در ادامه جلسه اصغر محسنی دبیر ستاد بسیج اقشار سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار کرد: نیروهای بسیار خوبی در اقشار حضور دارند و در کنار اینها بسیجیان را داریم و امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های خوب این افراد شاهد اتفاق‌های خوبی باشیم.

وی با بیان‌ این‌که فرمانده سپاه مرکزی شهرستان رشت نگاه ویژه‌ای به ستاد دارد، افزود: سرهنگ نیک فطرت بیشترین فعالیت خود را با بسیج اقشار انجام داده است و به همین منظور بسیار به توانمندی های این قشر آشنا هستند.

در پایان این مراسم اصغر محسنی به عنوان دبیر ستاد بسیج اقشار شهرستان رشت معرفی شد.

همچنین حکم انتصاب اسماعیل بلالایی به عنوان مسئول بسیج رسانه شهرستان رشت به وی اعطا شد.