مظفر نیکومنش‌نودهی با اشاره به ویژه برنامه‌های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: مرکز اقامتی و تفریحی در منطقه عینک به زودی افتتاح می‌شود.

ندای گیلان:مظفر نیکومنش‌نودهی با اشاره به ویژه برنامه‌های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: مرکز اقامتی و تفریحی در منطقه عینک به زودی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی تالار مطالعات الکترونیک کلانشهر رشت، افزود: این تالار الکترونیک برای استفاده ۷هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های گیلان در حال تکمیل بوده و به زودی افتتاح می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه پروژه‌های فرهنگی مصوب این کمیسیون باید در کمترین زمان ممکن توسط شهرداری اجرایی شود، خاطرنشان کرد: موزه هنرهای معاصر در ساختمان مرکزی شهرداری رشت که از ساختمان‌ها و آثار تاریخی رشت است تأسیس می‌شود.

نیکومنش‌نودهی با اشاره به راه‌اندازی و احداث فرهنگسرا در مناطق ۵گانه کلانشهر رشت، گفت: فرهنگسرای کودک و خانه محلات در محلات ۵۵ گانه رشت در حال راه‌اندازی و اجرا است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی خانه مشروطه در رشت در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و صحن علنی شورای رشت مصوب شد، تأکید کرد: خانه مشروطه رشت تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به مراحل تجهیز رصدخانه رشت، گفت: رصدخانه رشت و مرکز اقامتی و تفریحی در منطقه عینک به زودی افتتاح می‌شود.

نیکومنش‌نودهی بر لزوم ایجاد مکانی با نام خانه مشروطه رشت اشاره و تصریح کرد: عمارتی نود ساله واقع در حوالی بازار رشت روبروی مسجد صفی برای این منظور مناسب است.

وی افزود: به دلیل فرم سنتی و محل قرارگیری در نزدیکی بازار و اماکن دیدنی شهر مانند مسجد کاسه فروشان و مسجد صفی این مکان مناسب بوده و صاحب این عمارت در قبال معاوضه با ملک این عمارت را واگذار می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در زمستان ۹۴، گفت: شورای رشت آماده هرگونه همکاری برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن این کنگره است. جوان