مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های‌صنعتی گیلان گفت: بخش بزرگی از مشکلات بازارصنایع کوچک و متوسط با برپایی نمایشگاه مرتفع می‌شود.

به گزارش ندای گیلان، مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی گیلان درحاشیه اختتامیه سومین نمایشگاه توانمندی های شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی گیلان گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی در بخش بازار و عرضه نامناسب و حتی عدم شناخت کافی مصرف‌کننده از توان و تولیدات داخلی با برپایی نمایشگاه های صنفی و صنعتی می تواند مرتفع شود.

احمدعلی شهیدی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش موثر و کارسازی در معرفی و ایجاد ارتباط مستقیم بین دو طرف عرضه و تقاضا ایجاد کند.

وی با اشاره به رویکرد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: برپایی سومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی گیلان با هدف توسعه بازار صنایع کوچک و نیز ارائه آخرین دستاوردهای بخش صنفی و صنعتی استان برپا شد.

وی افزود: از آنجا که مهم ترین مشکل صنایع کوچک کشور کمبود نقدینگی است و این عامل در صورت توسعه بازار و فروش محصولات اثرات مطلوبی دربرخواهد داشت.

شهیدی فرهنگ‌سازی برای تغییر سلیقه مصرف‌کننده داخلی به کالای ایرانی، ترغیب بازرگانان به صادرات کالای ساخت داخل را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

گفتنی است در آیین اختتامیه  سومین نمایشگاه تخصصی توانمندیهای شهرک های صنعتی و اتاق بازرگانی گیلان که با حضور واحدهای مختلف تولیدی و صنفی و بنگاه های اقتصادی گیلان برپا شده بود، با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان، از مدیران شرکتهای حاضر در نمایشگاه با اهداء لوح تقدیر، قدردانی شد.