مراسم اختتامیه ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت در سالن اجتماعات روابط عمومی گاز گیلان برگزار شد

به گزارش ندای گیلان از رشت، مهرزاد سمیعی معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان  در مراسم اختتامیه ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفتاز تیم ارزیابی تعالی بجهت نگاه دقیق و کارشناسانه  به بخش های مختلف سازمان تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: هدف شرکت گاز ارائه خدمات صادقانه به مردم است و در این ارزیابی همه مدیران و کارکنان شرکت درجهت انعکاس واقعی و درست اقدامات و عملکرد شرکت همانند گذشته تلاش نمودند.

وی یکی دیگر از اهداف مهم شرکت گاز را تامین ایمنی جریان گاز در استان عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد تا ارزیابان تنها به مستندات  بسنده نکنند و با عمق بیشتری به تلاش های پرسنل گاز گیلان در جهت خدمتگزاری به مردم استان نگاه کنند.

در ادامه این مراسم غلامعلی مقصودبیگی سرپرست تیم ارزیابی تعالی ضمن قدردانی از میهمان نوازی شرکت گاز استان گیلان، به بیان اهم نتایج ارزیابی های صورت گرفته پرداخت.

وی اظهار داشت: در طی 4 روز ارزیابی از شرکت گاز استان گیلان، بخش های مختلف شرکت بصورت دقیق مورد بررسی قرار گرفتند.

سرپرست تیم ارزیابی بیان کرد: شرکت گاز استان گیلان شاخص های کلیدی خود را با توجه به اسناد بالادستی و استراتژی ها شناسایی کرده و بصورت سه ماهه مورد پایش قرار می دهد.

مقصودبیگی ادامه داد : این شرکت می تواند با قیاس قرار دادن شرکت های برتر در بخش های دیگر به سمت پایدار کردن نتایج گام بردارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا روح و تفکر تعالی در تک تک کارکنان شرکت گاز گیلان، قوی تر از گذشته جریان یابد.

در ادامه سایر اعضای تیم ارزیابی به بیان نکات و برداشت های حاصل از ارزیابی پرداخته و از اقدامات و تلاش های صورت گرفته درجهت جاری سازی فرایند های تعالی در شرکت گاز گیلان قدردانی کردند.