رئیس شورای شهر رشت گفت: درحالیکه به دنبال دریافت مصوبه شورای عالی ترافیک برای تراموا هستیم مخالفت برخی مسئولان با آن مایه تعجب ما شده است.

به گزارش ندای گیلان،رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه این شهر ۴۵۷ سال پیش به عنوان مرکز استان گیلان انتخاب شده است، اظهار کرد: ۱۲ دی ماه به عنوان روز رشت در دوره چهارم شورای اسلامی شهر رشت و با هم اندیشی و هم فکری و تشکیل کارگروه تخصصی انتخاب شد.

احمد رمضانپور با بیان اینکه تفکر و اندیشه افراد زمینه پیشرفت و توسعه را فراهم می‌کند، افزود: امیدواریم در فرصت باقیمانده تا زمان انتخاب بتوانیم آنچه که شایسته شهر رشت است را از مسئولان ملی دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه رشت روزگاری به عنوان شهر اولین‌ها بود، گفت: متأسفانه امروز در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی جزو آخرین‌ها هستیم.

رمضانپور به اجرای پروژه تراموا اشاره و اضافه کرد: بسیاری با اجرای این پروژه که امروز در مراحل پایانی آن قرار داریم عده‌ای با آن مخالف هستند درحالیکه به دنبال دریافت مصوبه شورای عالی ترافیک برای تراموا هستیم که مخالفت برخی مسئولان با آن مایه تعجب ما شده است.

وی در ادامه به موضوع فرارسیدن فصل زمستان و آغاز بارش باران و برف و بروز مشکلات در این زمینه اشاره و با تذکر به شهردار رشت، گفت: مدیریت شهری باید تدابیر لازم را داشته باشد برنامه ریزی باید به گونه‌ای باشد که با مشکل مواجه نشویم.

رئیس شورای شهر رشت با تأکید بر ضرورت استفاده از تجارب سال‌های گذشته در این زمینه، افزود: باید همه امکانات و و تجهیزات برای مدیریت خوب در زمان بحران استفاده شود.