مسئول شعبه بانک مسکن کلاچای اقدام عوامل آتش نشانی شهر کلاچای را در اطفاء بموقع حریق این بانک ستود و گفت: آنها در کمترین زمان ممکن وارد عمل شده و حریق را مهار کردند.

به گزارش ندای گیلان از کلاچای، محمد عموئیان رئیس بانک مسکن شعبه کلاچای انعکاس برخی خبرها از سوی فضای مجازی را که خبر خلاف واقع و نادرست در اختیار قرار داده بودند عملی غیر اخلاقی و غیر حرفه ای توصیف و افزود: برخی افراد با اینگونه اقدامات در صدد سوءاستفاده و تشویش افکار عمومی هستند تا از این طریق فضا را به سمت نگرانی و التهاب سوق دهند.

وی با بیان این که پس از وقوع حادثه که سحرگاه جمعه 95/9/5  در قسمت باجه پول شمار بانک مسکن کلاچای رخ داد بلافاصله یکی از شهروندان موضوع را با واحد آتش نشانی و پلیس 110 در میان گذاشت که واحد آتش نشانی کلاچای با اقدام سریع و به موقع مانع از آسیب رسیدن این بانک شد.

عموئیان با یادآوری این مطلب که اقدام عوامل آتش نشانی شهر کلاچای ستودنی است افزود: جا دارد از زحمات خالصانه این عزیزان تشکر کنم چراکه با تمام وجود و با سرعت عمل به موقع آتش را مهار کردند.در فضای مجازی آمده بود که در لحظه وقوع حادثه عوامل آتش نشانی و پلیس 110 در منطقه حضور نداشتند که این خبر اساسا تکذیب می شود.

مسئول واحد آتش نشانی شهرداری کلاچای نیز در این باره با بیان اینکه پس از وقوع حادثه نیروهای آتش نشانی این شهر با یک دستگاه آتش نشانی به همراه سه نفر نیروی آتش نشان در کمتر از سه دقیقه به محل حادثه اعزام شدند افزود: طولی نکشید که آتش بلافاصله مهار و خسارت بسیار جزئی به بانک وارد شد.

بر اثر وقوع آتش سوزی سحرگاه جمعه در بانک مسکن شهر کلاچای قسمت پول شمار بانک دچار آتش سوزی شد که خسارتی در پی نداشت و پرسنل بانک در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
مدیر آتش نشانی شهرداری کلاچای در پایان در خصوص اتفاق اشاره شدگفت: متاسفانه شماره تلفن 125 نه تنها در بخش بلکه در کل مناطق شهرستان نیز گاها در بعضی از نقاط دارای نقص ارتباطی می باشد که موضوع تاکنون بارها به اداره مخابرات شهرستان نیز منعکس گردیده است و امیدواریم عزیزان مسئول در این زمینه نسبت به رفع نقص این شماره ارتباطی مهم و حیاتی برای شهروندان نیز اقدام لازم را انجام دهند.