عضو شورا ضمن تاکید بر توزیع متوازن بودجه در سطح شهر اظهار داشت: شهر باید توسعه یابد و ما در محلات با بزرگان و معتمدین نشست داشته باشیم تا در خصوص مشکلات کوچه و خیابان های خود با ما صبحت کنند .

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از تالش،دکتر حافظ محفوظی عضو شورای شهر تالش در جلسه علنی این شورا اظهار داشت : من در خواستی که دارم این است که دوستان وقتی نامه ای مصوب و قول آن را می دهند باید همه در جریان باشیم وقتی فردی نزد ما می آید بد قول نباشیم و با دلیل و قاطعیت به وی جواب بدهیم .

وی ادامه داد: هر تصمیمی برای پروژه های شهر گرفته می شود باید با تصمیم شورا باشد و اگر قولی داده می شود با هماهنگی صورت بپذیرد.

محفوظی با اشاره به اینکه نزدیک به ۲ ماه از عمر شورا می گذرد گفت:ما باید برنامه ریزی خوب و تدوین شده به مردم ارائه کنیم.

عضو شورا ضمن تاکید بر توزیع متوازن بودجه در سطح شهر اظهار داشت: شهر باید توسعه یابد و ما بایستی در محلات با بزرگان و معتمدین نشست داشته باشیم تا در خصوص مشکلات کوچه و خیابان های خود با ما صبحت کنند و ما مشکلات را بررسی و لوایح مناسب را مصوب کنیم.

محفوظی با تاکید بر اینکه من در کار شهردار خالت نمی کنم اما ما نماینده مردم در شهرداری هستیم افزود:این حق مردم است که از آنان دفاع کنیم .

عضو شورای شهر تالش با تصریح بر اینکه شهردار باید شخصا بر اجرای پروژه های شهر نظارت داشته باشد خاطرنشان کرد:وقتی کاری صورت می گیرد به پیمانکار و مهندس آن پروژه نگاه نمی کنند بلکه به شهردار و شورا نگاه می‌کنند.