احمدی پور گفت:به تحکیم بنیان خانواده باید در کنار اشتغال بانوان توجه شود.

به گزارش ندای گیلان،محمد احمدی پور در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده گفت:اگر در حوزه توجه به توانمندی‌های بانوان در جامعه سرمایه‌گذاری خوبی نشود قطعا در پیشبرد برنامه های اشتغال و توسعه کشور و کاهش آسیب‌های اجتماعی شاهد نتایج ارزنده نخواهیم بود.

وی اظهار کرد:براساس این راهبرد در دولت تدبیر و امید بیشترین توجه به استفاده از توانمندی‌های بانوان شده است.

احمدی پور خاطرنشان کرد:در چهار سال گذشته به پرورش مدیران کارآفرین و پشتیبان تاکید شده است و اداره کل امور بانوان با همکاری دستگاه‌های ذیربط نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام کند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان همچنین بر پیگیری مجدانه شهرداری‌های استان برای راه‌اندازی بازارچه‌های بانوان برای ارائه تولیدات آنها تاکید کرد و گفت:شهرداری‌ها موظفند در راستای حمایت از فضای کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی نسبت به راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه تولیدات کشاورزی و صنایع دستی بانوان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بازارچه‌های مذکور باید تا پایان سال تشکیل شود،عنوان کرد:اجرای این طرح‌ها با هدف حمایت از اشتغال بانوان و کمک به تامین معاش و تقویت درآمد خانواده‌ها می‌شود.

احمدی پور افزود:به تحکیم بنیان خانواده باید در کنار اشتغال بانوان توجه شود.

فاطمه رفیعی،مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز عنوان کرد:کارگره بانوان و خانواده فقط مختص بحث بانوان نبوده و در کنار آن توجه به مسائل خانواده و کودکان نیز مورد نظر دارد.