معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با تاکید بر ضرورت راه اندازی کمیته پژوهشی در دستگاه های استان،گفت:کمیته پژوهشی دستگاه ها باید هر ماه تشکیل جلسه دهد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت،کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در حاشیه کارگروه آموزش ،پژوهش، فناوری و نوآوری استان گیلان در سال ۹۹ در گفتگویی با تاکید بر ضرورت راه اندازی کمیته پژوهشی در دستگاه های استان، اظهار داشت: خوشبختانه از سال گذشته این کمیته در استانداری گیلان تشکیل و جلسات آن به صورت ماهانه برگزار می شود.

وی در خصوص مشکلات نخبگان جامعه برای بیان طرح ها و ایده های خود، تصریح کرد: هرکسی که حرفی برای گفتن داشته باشد می تواند به این کمیته مراجعه کند.

تنهایی با تاکید بر تشکیل کمیته پژوهش در دستگاه های استان گیلان با حضور همه معاونین آن دستگاه ها، افزود: کمیته پژوهشی دستگاه ها باید هر ماه تشکیل جلسه دهد.

وی با اشاره به اینکه یک طرح های پژوهشی در مواقعی می توانند مشکلات دستگاه ها را حل کنند، گفت: پیش تر این موضوع به صورت کتبی به دستگاه های استان ابلاغ شده بود و دستگاه نیز اعضای کمیته های پژوهش خود را مشخص کرده بودند.

برای طرح های پژوهشی مفید مشکل تأمین منابع نخواهیم داشت

وی با اشاره به لزوم توجه و اهمیت دادن به پژوهش در دستگاه های استان، خاطرنشان کرد: تا زمانی  که ما  به عنوان یک کشور در حال توسعه به پژوهش بها ندهیم شاهد رشد و توسعه نخواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با اشاره به پیش بینی اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی از سهم یک درصدی دستگاه های برای طرح های پژوهشی استان گیلان، گفت:مشکلی برای تأمین اعتبار احتمالی بیشتر برای برای طرح های پژوهشی استان در صورت مفید و کاربردی بودن وجود ندارد و مطمئن باشید اگر طرح یا ایده ای باشد که بتواند مسئله ای را در استان حل کند، مشکل تأمین منابع نخواهیم داشت.