مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از پیش بینی اعتبار حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومانی از محل یک درصد سهم پژوهشی دستگاه های مشمول اعتبارات پژوهشی استان برای سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت، عصر امروز (دوشنبه) اولین جلسه کارگروه آموزش ،پژوهش، فناوری و نوآوری استان گیلان در سال ۹۹ باحضور معاون توسعه مدیریت و منابع  استاندار، مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اعضای عضو کارگروه در سالن شهید انصاری استانداری  گیلان برگزار شد.

دکتر علیرضا محمدی در حاشیه این جلسه در گفتگویی  با بیان اینکه سه دستور  در جلسه امروز مطرح شد، که بحث اول مربوط به موضوع معرفی ظرفیت صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان گیلان بود، اظهار داشت: این صندوق از ظرفیت مناسبی برخوردار بوده که می تواند کمک بسزایی در حوزه پژوهش استان، به ویژه پژوهش های مبتنی بر فناوری داشته باشد.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، ارائه گزارش عملکرد از هزینه اعتبارات یک درصد پژوهشی دستگاه های اجرایی استان را دستور دوم این جلسه عنوان و خاطرنشان کرد: پیشنهادهای گروه کاری آموزش و پژوهش استان در خصوص نحوه هزینه کرد این اعتبارات در سالجاری نیز مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

محمدی ارائه گزارش عملکرد هفته پژوهش در سال گذشته و برنامه های هفته پژوهش سال ۹۹ توسط نماینده دانشگاه گیلان را از دیگر دستورات این جلسه عنوان کرد.

وی در پایان از پیش بینی اعتبار حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی از محل یک درصد سهم پژوهشی دستگاه های مشمول اعتبارات پژوهشی استان برای سالجاری خبر داد و افزود: البته این برآورد صرفاً یک پیش بینی است.