راننده يك دستگاه سواري پژو كه با ايجاد تصادف ساختگي قصد فريب پليس و اخذ خسارت و ديه از شركت بيمه را داشت ؛ با هوشياري ماموران پليس راهنمايي و رانندگي رشت استان گيلان ناكام ماند.

ندای گیلان:راننده يك دستگاه سواري پژو كه با ايجاد تصادف ساختگي قصد فريب پليس و اخذ خسارت و ديه از شركت بيمه را داشت ؛ با هوشياري ماموران پليس راهنمايي و رانندگي رشت استان گيلان ناكام ماند.

سرهنگ “حسين محمدپور” رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان رشت در تشريح اين خبر اظهار گفت: به دنبال اعلام مركز پيام پليس راهنمايي و رانندگي مبني بر وقوع تصادف خسارتي در يكي از معابر شهر رشت بلافاصله يكي از كارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در محل حاضر و بررسي دقيق و فني پيرامون اينحادثه را آغاز كردند.

سرهنگ محمدپور افزود: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد اينحادثه ما بين يك دستگاه سواري پژو با يك دستگاه سواري مزدا3 روي داده؛ كه با بررسي هاي بيشتر و انجام كار تخصصي مشخص شد راننده سواري پژو با صحنه سازي و با ايجاد تصادف عمدي ، قصد اخذ خسارت از بيمه خودرو سواري مزدا را داشت.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان رشت در پايان با بيان اينكه هوشياري مأموران پليس راهنمايي و رانندگي شهرستان رشت راننده خاطي را ناكام گذاشت افزود: طبق قانون موضوع صورتجلسه و تحويل مقام قضايي شد.