مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از همه خبرنگارانی که تاکنون نسبت به تکمیل ثبت نام از طریق سامانه سمان اقدام نکرده‌اند خواست نسبت به تکمیل آن تعجیل کنند.

به گزارش نداي گيلان: فیروز فاضلی اظهار داشت: بنا به اطلاعیه درج شده در سایت صندوق اعتباری هنر، آن دسته از خبرنگارانی که از اقدام یادشده جا مانده‌اند تنها تا سی‌ام مهرماه جاری فرصت دارند نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نمایند.

وی افزود: متاسفانه آن دسته از افرادی که اسامی آنان در فهرست اطلاعیه صندوق اعتباری هنر پیوست شده است در صورت تکمیل نکردن ثبت نام سمان از اول آبان ماه بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی آنان قطع می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: عضویت در صندوق اعتباری هنر بر مبنای ثبت نام در سایت سمان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

فاضلی ادامه داد: آن دسته از خبرنگارانی که تاکنون در سایت سمان ثبت نام نکرده‌اند و در گذشته عضو صندوق شده‌اند، باید هر چه سریع‌تر اطلاعات خود را در سامانه یادشده تکمیل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام معاونت یادشده، دریافت خدمات از صندوق اعتباری هنر و برخورداری از بیمه و دیگر تسهیلات صندوق، صرفا منوط به ثبت نام در سایت سمان خواهد بود.