به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از فصلنامه فرهنگ گیلان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان بیان کرد: پس از 7 سال وقفه، دوره جدید فصلنامه پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی گیلان منتشر شده است. فیروز فاضلی مقاله‌های ارائه شده در فصلنامه مذکور را در […]

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از فصلنامه فرهنگ گیلان در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان بیان کرد: پس از 7 سال وقفه، دوره جدید فصلنامه پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی گیلان منتشر شده است.

فیروز فاضلی مقاله‌های ارائه شده در فصلنامه مذکور را در زمینه جامعه‌شناسی، تاریخ و باستان‌شناسی، فرهنگ و مردم‌شناسی، هنر و ادبیات، نقد و بررسی، یادها و نام‌ها و اخبار خواند و افزود: انتظار می‌رود برای پر بار کردن فصلنامه پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی فرهنگ گیلان همایش پژوهشی با همکاری دانشگاه گیلان در استان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به انتشار شماره 38 و 39 فصلنامه مذکور در پاییز و زمستان سال جاری اشاره کرد و افزود: فصلنامه پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی گیلان با تغییر در هیات تحریریه و شورای پژوهشگران به مرحله انتشار رسیده است.

فیروز فاضلی، کیوان محمدی ملاسرایی، کاظم فلاحی، سید هاشم موسوی، ولی جهانی، محمدکاظم یوسف‌پور، علیرضا نیکویی، هوشنگ عباسی، فریدون شایسته، حمید امیدی، محمد حسن‌پور، روشن بابائی، علی امیری، علاءالدین محمدی میخوش و همایون میره‌جینی اعضای شورای پژوهش و داوران فصلنامه پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی فرهنگ گیلان هستند.

کاظم فلاحی به عنوان مدیر اجرایی،هوشنگ عباسی ویراستار و سیدهاشم موسوی مسئولیت رئیس شورای نویسندگان در فصلنامه مذکور را به عهده دارند.