مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که عصردیروز در این شرکت برگزار شد شهدا و جانبازان سمبلان استقامت را برشمرد و گفت: راه آنان باید الگو زندگی افراد در جامعه باشد.

به گزارش نداي گيلان: مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که عصردیروز در این شرکت برگزار شد شهدا و جانبازان سمبلان استقامت را برشمرد و گفت: راه آنان باید الگو زندگی افراد در جامعه باشد.
علی اکبر غنجی افزود: دفاع مقدس مثنوی پر از نکات آموزنده است که باید محل عرفان و فلسفه و همه چیز ما باشد.
وی اظهار داشت: نگاه شرکت کشتیرانی دریای خزر به دفاع مقدس و بسیج یک نگاه ویژه هست چراکه معتقدیم با بهره مندی از فکر و اندیشه و تجربه بسیجی از حالت یک تابلو تصنعی خروج کرده و در امور موفق خواهیم بود.

مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر با بیان اینکه صرفا برگزاری مراسم مهم نیست بلکه الگو قرار دادن دفاع مقدس در کارها مهم است خاطرنشان کرد: دردوران دفاع مقدس جوانان غیور ایران اسلامی با کمترین امکانات جانانه در مقابل دشمنان ایستادند و امروز نیز قطعاً با اطلاعات و دانششان می توانند با جنگ نرم و تحریم ها به مقابله بپردازند.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان علیه ایران گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی همواره پیش قدم بوده و اکنون نیز به عنوان یک خط شکن می تواند به مقابله با مشکلات اقتصادی بپردازد.

غنجی خاطرنشان کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی به عنوان شرکت کشتیرانی در شمال کشور توانستیم در ایام سخت اقتصادی وتحریم ها نقش اساسی در کشور داشته باشیم و قطعا سخت تر و کوشا تر براساس تدبیر عمل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی، فرهنگی سازنده است که می تواند باعث رونق اقتصادی شود، تصریح کرد: اگر فرهنگ بسیجی به عنوان فرهنگ پرکاری و گذشتن از تعلقات ذهنی و تلاش بیش از حد در فعالیت های هر نفر به عنوان سلول های اجتماعی باشد، تولید را افزایش خواهد داد./گيل خبر