فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش‌‌‌ ندای گیلان از رشت،فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم‌ رب الشهدا و الصدیقین
دفاع مقدس نام و واژه‌ای آشنا در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های مردان بزرگ تاریخ در جنگ استکبار با ایران اسلامی در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
دفاع مقدس ملت ایران، اسلام و فرهنگ جهاد را احیاء کرد، زیرا حماسه هشت سال دفاع مقدس با سختی‌ها و نثار خون‌های پاک جوانانش به ثمر نشست و از حرکت باز نایستاد، جوان‌هایی که از لذت‌های دنیوی گذشته و دعوت پروردگار برای جهاد را لبیک گفتند.
مهم ترین دستاورد بین المللی این حماسه، شناساندنِ انقلاب اسلامی بود، انقلابی نوپا که به یکباره ره صد ساله را پیمود و با ایستادگی در برابر ابرقدرت های بزرگ خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند معرفی کرد.
به راستی که هفته دفاع مقدس تداوم فرهنگ عاشورا و برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است. مردم ما با درس گرفتن از فرهنگ عاشورا، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را سرلوحه خود قرار دادند و در طول هشت سال دفاع مقدس، زیباترین جلوه های مکتب حسینی را پیش چشم جهانیان جلوه گر کردند.
اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را خدمت مقام معظم رهبری، همه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان